پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
دوره مقدماتی آموزش توانمندسازی روحانیون مستقر استان بوشهر

حوزه/ دوره مقدماتی آموزش توانمندسازی روحانیون مستقر استان بوشهر، در سالن شهید آوینی تبلیغات اسلامی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، دوره مقدماتی آموزش توانمندسازی روحانیون مستقر استان پیش از ظهر امروز، با حضور حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر و 100 نفر از روحانیون مستقر استان، در سالن شهید آوینی تبلیغات اسلامی برگزار شد.

 امام جمعه بوشهر در این مراسم با اشاره به نقش طهارت باطن و تزکیه در تقویت و تکامل ایمان، گفت: کسی که با خداست و طهارت باطن دارد، همیشه آرام است و هیچ حزن و اندوهی ندارد.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری اضافه کرد: مبلغین مردم را به دیانت، تقوا، معنویت و ولایتمداری هدایت می کنند.

حجت‌الاسلام موسوی فراز، کارشناس آموزش سازمان تبلیغات اسلامی نیز با تأکید بر نقش مهم دوره های آموزشی در ارتقاء سطح علمی و بصیرت بخشی روحانیون، اظهار داشت: دشمنان از چند دهه قبل، شخصیت، هویت و سبک زندگی ایران اسلامی و به ویژه جوانان هدف قرار داده اند و مقابله هوشمند با هجمه های فرهنگی آنان از رسالت های مهم شبکه تبلیغی است.

مدرس این دوره آموزشی در ادامه این برنامه، به تبیین اهداف و سیاست های سازمان و ارائه آخرین روش های توانمندسازی روحانیون مستقر و همچنین تبیین طرح های سازمان در راستای تقویت کارکرد و جایگاه فرهنگی روحانیون پرداخت.

حجت الاسلام عبدالرضا سروستانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر نیز در ابتدای این برنامه با اشاره به اهداف برگزاری این دوره آموزشی و مهمترین موضوعات مطرح شده در آن گفت: درس اخلاق و اهمیت عمل بر اساس وظیفه، تبیین طرح تحول اجتماعی مسجدمحور، تبیین آموزش و توانمندسازی روحانیون و تبیین طرح امامت از موضوعات مهمی هستند که در این دوره آموزشی تبیین می شوند. 

گفتنی است، در بخشی از این دوره آموزشی جلسه پرسش و پاسخ برگزار شد و روحانیون مستقر به بیان نقطه نظرات و دیدگاه  های خود پیرامون حوزه تبلیغ پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha