شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
معاون تبلیغ حوزه های علمیه کشور

حوزه/ معاون تبلیغ حوزه های علمیه کشور با بیان اینکه اکنون ۲ هزار و ۷۳۰ مدرسه امین در کشور وجود دارد، گفت: مدارس امین هم به لحاظ آموزشی و هم به لحاظ تربیتی از دیگر مدارس بهتر عمل می کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن نبوی، عصر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان فارس، با اشاره به بازدید از مدارس علمیه، امین و سفیران هدایت، اظهار داشت: مشکلاتی وجود داشته که برخی از آنها برطرف شده است؛ مدارس سفیران و امین نیز بزرگترین حرکت فرهنگی بود که پس از انقلاب رخ داده است.

وی در ادامه اضافه کرد: مدارس امین هم به لحاظ آموزشی و هم به لحاظ تربیتی از دیگر مدارس بهتر عمل می کنند و کلیت مدارس امین را همه قبول دارند.

معاون تبلیغ حوزه های علمیه سراسر کشور با اشاره به پیشینه تبلیغی خود، اظهار کرد: در بخش های مختلف تبلیغی فعالیت می کنیم، اما اگر بگویند مهمترین کار چیست قطعا مدارس امین را انتخاب خواهم کرد، چراکه نگرش جدیدی رقم خورده است.

وی با اشاره به اینکه تعداد مدارس امین در فارس در حد مطلوب نیست، عنوان کرد: تعداد مدارس امین در فارس کم است.

حجت الاسلام والمسلمین نبوی با بیان اینکه اکنون ۲ هزار و ۷۳۰ مدرسه امین در کشور وجود دارد، بیان داشت: فارس ظرفیت نیروی انسانی و طلابی خوبی دارد و همچنین سبقه مذهبی در فارس مناسب است، اما نیروی انسانی از همه این نکات مهمتر است.

وی ادامه داد: انتظار بنده گسترش مدارس امین در استان فارس است، کلکسیون تنوع ادیان در این استان نسبت به سایر استان ها بیشتر است.

معاون تبلیغ حوزه های علمیه سراسر کشور اظهار کرد: از لحاظ بودجه ای بسیار دچار مشکل هستیم.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha