پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
بیانیه گام دوم انقلاب

حوزه/ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی با اشاره به نقش حوزه ها در تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، بر لزوم حرکت هدفمند و اجرایی و همه جانبه در این عرصه تاکید کرد.

حجت الاسلام  دانشی در حاشیه نهمین اجلاسیه جامعه مدرسین و علمای بلاد که در اصفهان در حال برگزاری است، در گفتگو با خبرگزاری «حوزه»، گفت: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی توسط مقام معظم رهبری ابلاغ شده است و همه دستگاه ها به فراخور وظیفه و جهت گیری و ماموریت خود باید در این زمینه کوشا باشند.

وی افزود: قطعا حوزه های علمیه یکی از مهمترین مراکز و ارکانی هستند که می توانند این بیانیه راهبردی و کلان را برای مردم و بخش های مختلف تبیین کنند و زمینه تحقق آن را نیز فراهم سازند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی بیان کرد: به نظر می رسد که هنوز حرکت همه جانبه ای در عرصه تبیین بیانیه گام دوم در سطح حوزه ها شکل نگرفته است، ولی باید بپذیریم که این حرکت در اوایل خود به سر می برد و کارهایی در این زمینه انجام شده است که نمی توان منکر آن بود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی با اشاره به نظرات بزرگان و علما در خصوص اهمیت بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی بیان کرد: برای اجرایی شدن این بیانیه نیازمند یک حرکت منجسم و راهبردی و قابل اجرا در عرصه های نظری وعلمی هستیم و حوزه های علمیه نیز چنین ظرفیتی را در خود دارند که باید در یک راستا قرار گیرند.

وی گفت: امیدواریم چنین اجلاسیه هایی که هم اینک در اصفهان در حال برگزاری است بتواند ما را به سمت راهکارهای عملی تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی رهنمون سازد و به زودی به راهکارهای اساسی و اجرایی برسیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha