پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
امام جمعه قزوین

حوزه/ امام جمعه قزوین گفت: تلفیق فضای علمی با فرهنگ و رسالت های بسیج راهگشاست، چرا که کمک می کند تا حوزه های علمی با سرعت و شتاب بیشتری به پیش برود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، عصر امروز در دیدار با مسئولین  سازمان بسیج علمی و پژوهشی وفناوری سپاه استان که در دفتر امام جمعه برگزارشد گفت: رشد و اعتلای معنویت موجب پیشرفت و بالندگی بیشتر علم در جامعه می شود.

امام جمعه قزوین با تاکید بر اینکه هرچه رشد و اعتلای معنوی در میان دانشمندان ما تقویت شود شاهد پیشرفت و بالندگی بیشتر علم در جامعه خواهیم بود. تصریح کرد : دانشمندانی نظیر شهید شهریاری با تکیه بر ایمان و اخلاص توانستند راه های بسیار طولانی علمی را در زمان کمی طی کنند

امام جمعه قزوین عنوان کرد:  تلفیق فضای علمی با فرهنگ و رسالت های بسیج راهگشاست، چرا که کمک می کند تا حوزه های علمی با سرعت و شتاب بیشتری به پیش برود.

رئیس شورای حوزه علمیه قزوین به موضوع برکت در نگاه دینی پرداخت و بیان کرد:برکت جزو عناصر اولیه و ضروری عرصه های علمی به حساب می آید و هر چه در عرصه علمی تلاش کنیم تا شامل برکات الهی شویم پیشرفت ها چشمگیر تر خواهد بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha