جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نماینده ولی فقیه در مازندران

نماینده ولی فقیه در مازندران، حمایت از تولید داخلی را عامل رشد و توسعه اقتصادی در کشور دانست و تصریح کرد: تقویت تولید کننده داخلی بهترین راه برون رفت کشور از مشکلات تحریمی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمد باقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران بعدازظهر امروز در دیدار جمعی از مسئولان استان بر ضرورت حمایت از تولید داخل با هدف کاهش وابستگی و رفع مشکلات اقتصادی کشور تأکید کرد.

وی با بیان این که کشورمان از پتانسیل و ظرفیت های بسیاری بالایی برخوردار است که در صورت شناسایی و استفاده صحیح می تواند در رفع بسیاری از مشکلاتی که با آن مواجه هستیم یاری دهنده باشد، افزود: متأسفانه علیرغم تأکیدات ویژه مقام معظم رهبری بر ضرورت حمایت از تولید داخلی، این مسأله تنها در حد شعار باقی مانده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید براین که تولید داخلی تنها با حرف و شعار تقویت نخواهد شد، بیان داشت: همه بخش های کشور باید برای رونق تولید داخلی همت کنند.

امام جمعه ساری با اشاره به این که تحریم ها همواره فرصت خوبی برای پیشرفت و توسعه کشورمان بوده است، خاطرنشان کرد: پیشرفت هایی که در چهل سال اخیر به دست آوردیم، نتیجه همین تحریم های دشمنان علیه کشورمان است.

نماینده ولی فقیه در مازندران، حمایت از تولید داخلی را عامل رشد و توسعه اقتصادی در کشور دانست و تصریح کرد: تقویت تولید کننده داخلی بهترین راه برون رفت کشور از مشکلات تحریمی است.

حجت الاسلام والمسلمین با بیان این که امروز کشورمان در عرصه دفاعی و نظامی به یک کشور قدرتمند در جهان تبدیل شده است، بیان داشت: این پیشرفت های دفاعی که عامل عزت و اقتدار کشورمان است، در سایه تحریم های ظالمانه دشمنان ملت ایران به دست آمده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید بر این که در سایر بخش ها نیز باید از توان و ظرفیت داخلی بهره گیریم، تصریح کرد: باید شعار "ما می توانیم" را در سایر بخش های کشور نهادینه کنیم.

امام جمعه ساری، یکی از ضعف های کشور را وابستگی بودجه به درآمدهای نفتی دانست و خاطرنشان کرد: خوشبختانه تحریم های نفتی سال های اخیر موجب شد این وابستگی کاهش پیدا کند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی با بیان این که نباید توانمندی های داخلی را نادیده بگیریم، تصریح کرد: همان طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند در کنار ارتباط با بیرون، باید بیشتر به ظرفیت های داخلی متمرکز شویم و تنها به بیرون دل نبندیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید براین که هیچ گاه نباید به حمایت و پشتیبانی کشورهای دیگر دلخوش باشیم، بیان داشت: اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید داخل به معنای قطع ارتباط با سایر کشورها نیست، اما نباید همه برنامه های خود را به حمایت دیگران وابسته کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha