شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حاج علی اکبری

حوزه/ رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور گفت: مردم همیشه در صحنه استان لرستان مردمی ولایی، بصیر و خونگرم هستند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد،حجت الاسلام و المسلمین محمد جواد حاج علی اکبری، در جریان سفر به خرم آباد و معرفی نماینده ولی فقیه در استان لرستان، در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه فردا در شورای اداری استان حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی به عنوان نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد معرفی خواهد شد، گفت: نماز جمعه این هفته خرم آباد نیز به امامت حجت الاسلام شاهرخی اقامه خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه مردم استان لرستان مردمی ولایی و شجاع و دلیر هستند که در صحنه های حمایت از ارزش های ولایت و انقلاب به خوبی حضور داشته اند، افزود:استان لرستان جایگاه فوق العاده ای در بین استان های کشور دارد و رهبر عزیز و عالیقدر انقلاب اسلامی نیز در حکم حجت الاسلام شاهرخی این مساله را یادآوری نموده اند.

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور ولایت مداری،بصیرت،شجاعت،مردم داری و خونگرمی را از ویژگی های مردم همیشه در صحنه استان لرستان برشمرد.

حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری در پایان با اشاره به اینکه بنده نیز سالها است که با جوانان مومن و ولایی این دیار آشنا هستم و فعالیت های فرهنگی تبلیغی داشته ایم، خاطر نشان کرد:امید می رود با انسجام و تلاش ائمه جمعه و مردم ولایی این دیار حق اقامه نماز جمعه با شور و شکوه روزافزون ادا شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha