پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد

حوزه/ امام جمعه اهواز، با اشاره به مشکلات فاضلاب شهر اهواز گفت: در چند ماه اخیر جهت رفع این مشکل اقداماتی جدی صورت گرفته و همچنان نیز در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، در دیدار صمیمانه با اهالی منطقه کوی جانبازان با بیان اینکه در هر قسمتی از اهواز معمولاً مشکلات فراوانی وجود دارد اظهار داشت: مشکل اول منطقه پاداد مسجد است.

وی با بیان اینکه از گذشته مردم مسجدها را می‌ساختند افزود: دولت‌ها کمتر در ساخت مسجد مشارکت می‌کردند.از اول انقلاب قدری رویه‌ها تغییر پیدا کرد، خیلی از خیرین به‌عنوان صدقه جاریه اقدام به ساخت مسجد می‌کنند.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان عنوان کرد: طبیعتاً در مناطق فقیر مسجد بیشتر شکل می‌گیرد و وقتی اولین مسجد ساخته می‌شود پشت سر آن کم‌کم مساجد دیگر نیز ساخته می‌شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، با بیان اینکه در اهواز تعداد زیادی حسینیه ساخته شده، ولی در شب‌های به خصوصی در آن فعالیت می‌شود، گفت: به مناطق گوناگون که سر می‌زنیم مطالبات زیاد است، اما ما جایگاه اجرایی نداریم ولی پیگیری می‌کنیم.

وی با اشاره به مشکلات فاضلاب شهر اهواز گفت: در چند ماه اخیر جهت رفع این مشکل، اقداماتی در حال انجام بوده و گزارش مصوری در این خصوص آماده می‌کنیم که دیگر چنین مشکلاتی پیش نیاید و مردم متوجه شوند که نظام در حال تلاش جهت رفاه مردم است.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان با بیان اینکه در منطقه کوی ملت، چند نقطه مملو از فاضلاب است، ادامه داد: مشکل دیگر بحث تلاقی آب و فاضلاب است که در مناطق گوناگون مردم با چنین مشکلی مواجه هستند که به دنبال حل آن هستیم.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمد IR ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۶
    0 0
    بنام خدا .با سلام .اولا بعنوان یک شهروند ایرانی بسیار متاسفم که مرکز یک استان دارای امکانات صنعتی و کشاورزی بسیار زیاد فاقد امکانات اولیه هست و هیچ پیامی هم از شهروندان اهوازی در این خصوص نوشته نشده است گویا انتظار دارند خود بخود معجزه شود .اشکال اساسی خوزستان سوء مدیریت و نبودن مدیران بومی و مردمی و با غیرت است .خوزستان دارای تعدادی زیدی کارخانجات پتروشیمی پالایشگاه فولاد مجتمع های کشت و صنعت و کشاورزی و ادارات است و تعداد بسیاریدر این واحدها مشغول کار و درآمد کمی هم ندارند.ولی مشخص نیست چرا این سود و درآمد صرف آبادانی استان خوزستان نمی شود و مدیران و کارشناسان درآمد کارخانه و خود را چگونه و کجا خرج می کنند .یک کلام اگر مردم خوزستان بخواهند استان خود را ازین وضعیت نابسامان رها سازند و آباد کنند .اولا باید فرقه و گروه و قوم و عشیره را کنار بگذارند و یکصدا بگویند همگی خوزستانی هستیم .دوم افرادی در پستها و مشاغل بالا و پر درآمد مشغول کار شوند که ریشه و غیرت در خوزستان داشته باشند و تلاش خود را صرف استان کغیرتو بفکر مهاجرت به نقاط خوش آب و هوا را نداشته باشند و تلاششان جذب مردم ایران باشد نه مهاجرت اهالی. سوم تمام کارخانجات و مناطق نفت خیز و کشاورزان و صنعتگران و ادارات و بازار و خلاصه همه باید قسمتی از سود خود را جهت آبادانی شهر خود به شهرداریها اختصاص دهند .تمام شهرهای بزرگ و آباد جهان و ایران از عوارضی که از مردم و کارخانجات و صنایع. و ساختمان سازیها گرفته می شود اداره می شوند .هیچوقت انتظار نداشته باشید یک ریال عوارض ندهید ولی شهرتان آباد شود .حقوق و عملکرد شهرداریها و مسئولان استان بایستی زیر ذره بین مردم باشد و مرتبا اجرای پروژه ها پیگیری شود .وگرنه بی خیال بودن تا موقع بارندگی و گرد و خاک هیچ فایده ای ندارد .خلاصه اگر خواهان آبادی استانتان هستین همه شهردار باشید و همه استاندار.گزارش بخواهید و عملکرد بخواهید .