جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سفر رئیس دفتر مقام معظم رهبری به لرستان

حوزه/ موسی خادمی تصریح کرد: نمایندگان ولی فقیه در استان ها تلاش می کنند تا انسجام و وحدت را برای پیگیری مشکلات و رونق توسعه دینی، فرهنگی و اقتصادی انجام دهند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، موسی خادمی، صبح امروز ۱۴ آذرماه، در آئین تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه مردم لرستان مردمی شجاع و ولایتمدارند، گفت: این ویژگی خاص مردم استان همواره در دوران انقلاب و پس از انقلاب با حضور به موقع مردم در صحنه مشهود و نمایان بوده است .

وی با اشاره به اینکه نمایندگان ولی فقیه در استان ها با تعامل با علما، فرهیختگان و مردم در توسعه و پیشبرد فرهنگ دینی نقش موثری دارند، افزود: نمایندگان ولی فقیه در استان ها تلاش می کنند تا انسجام و وحدت را برای پیگیری مشکلات و رونق توسعه دینی، فرهنگی و اقتصادی انجام دهند .

وی با قدردانی از زحمات حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده سابق ولی فقیه در لرستان، اظهار کرد: وی در طول ۱۲سال حضور در استان با اجرای طرح های متعدد دینی و فرهنگی توانست به رشد فرهنگ دینی استان کمک شایانی داشته باشد .

استاندار لرستان همچنین با خیر مقدم به حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، نماینده جدید ولی فقیه دراستان و امام جمعه خرم آباد نیز گفت: استان لرستان از ظرفیت ها و پتانسیل های گوناگونی در ابعاد مختلف بهره مند است که امید می رود مدیران و مسئولان استان، امام جمعه جدید را در اجرای برنامه های مختلف برای توسعه استان همراهی نمایند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha