سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
گرگان

حوزه/ دکتر علی نجفی‌نژاد، رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان، در رأس هیئتی، از جامعةالمصطفی- واحد گرگان بازدید به عمل آورد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، در ابتدای این دیدار، حجت‌الاسلام والمسلمین‌ علی تقوی، رئیس جامعةالمصطفی- واحد گرگان، ضمن خوش‌آمدگویی به مهمانان، فعالیت‌های علمی آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و تقریبی این نمایندگی را تشریح نمود.

در ادامه نیز «دکتر علی نجفی‌نژاد»، رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان، ضمن ابراز خرسندی از این دیدار و آشنایی بیشتر با فعالیت‌های جامعةالمصطفی- واحد گرگان، اظهار داشت: زحماتی که در این جا کشیده شده، بسیار چشم‌گیر است و کارها با درایت و برنامه‌ریزی بسیاری صورت می‌گیرد.

وی ضمن تأیید فعالیت‌های تقریبی این مجتمع علمی افزود: در دنیای کنونی، هر قدر ادیان، مذاهب و کشورها شناخت بیشتری از یکدیگر داشته باشند، وفاق و دوستی بیشتری بین آنها حاکم می‌شود و این، یکی از راه‌های امنیت پایدار برای کشورها به شمار می‌رود.

 رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان افزود: نگاه کشور ما، به توسعه، امنیت و صلح جهانی است و این کار ارزنده را جامعةالمصطفی انجام می‌دهد.

در پایان این دیدار، مقرر شد این دو واحد علمی در زمینه‌های گوناگون علمی، پژوهشی، فرهنگی و ... با هم همکاری داشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha