جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سعید شهابی

حوزه/ دکتر سعید شهابی تأکید کرد: عید شهدا، فرصت مناسبی برای برپایی جنبش مردمی در مطالبه آزادی و رهایی از کابوس آل خلیفه است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، دکتر سعید شهابی رهبر جنبش "احرار البحرین" و معارض برجسته بحرینی تأکید کرد: عید شهدا که مصادف با ۱۷ دسامبر می باشد، فرصت مناسبی برای برپایی جنبش مردمی در مطالبه آزادی و رهایی از کابوس آل خلیفه است.

وی افزود: شهدا با تمام قدرت حاضر خواهند بود، خون های آنان خشک نشده و اهداف آنان قطب نمای مردم است، ارواح آنان در آسمان بحرین به پرواز در می آید و یاد آن ها هرگز از یاد وطن و ملت پاک نخواهد شد.

شهابی در ادامه با بیان اینکه مظلومیت شهدا با تداوم حضور قاتلان در پست هایشان بیشتر می شود، اشاره کرد: اینان به قتل و شکنجه ادامه می دهند.

پرونده شهدا و زندانیان یکی از دلایل استمرار انقلاب است

معارض بحرینی بیان داشت: پرونده شهدا همانند پرونده بازداشت شدگان سیاسی که مورد بدترین انواع شکنجه قرار می گیرند، ادامه دار است و این پرونده ها یکی از دلایل تداوم انقلاب و اصرار بر تغییر می باشد، لذا عید شهدا فرصت مناسبی برای تأکید بر این مسئله و وحدت ملی است.

هشدار نسبت به اعدام دو زندانی بحرینی

شهابی نسبت به اقدام مقامات رژیم بحرین در اعدام "حسین علی موسی" و "محمد رمضان" هشدار داد و گفت: محاکمه آنان به تعویق انداخته شده و تا ۲۵ دسامبر در حکم اعدام آنان بازنگری خواهد شد.

شهابی از سرنوشت فعالان حقوقی و سیاسی بحرین به شدت ابراز نگرانی کرد

وی از سرنوشت فعالان حقوقی و سیاسی بحرین به شدت ابراز نگرانی کرد و گفت: رژیم آل خلیفه قصد دارد در زمانی که جهان غرب به عید میلاد مسیح (ع) مشغول هستند، آنان را اعدام کند که در این صورت طرف های حقوقی یا سیاسی نخواهند توانست دخالت کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha