جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دیدار

حوزه/ امام جمعه قزوین گفت: نباید از ظرفیت خیران و مردم برای کمک به مددجویان غافل شد و مراکز نیکوکاری با محوریت مساجد می‌توانند در راستای تحقق این مهم به کار بسته شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، ظهر امروز در دیدار با رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)، گفت: نباید از ظرفیت خیران و مردم برای کمک به مددجویان غافل شد و مراکز نیکوکاری با محوریت مساجد می‌توانند در راستای تحقق این مهم به کار بسته شوند.

وی با بیان اینکه مراکز نیکوکاری به شناسایی نیازمندان واقعی منجر می‌شود، اظهار کرد: هدف از توسعه این نوع مراکز آن است که وجوهات جمع آوری شده در اختیار امامان جمعه قرار گیرد و متقاضیان کمک نیز بتوانند از این اعتبارات استفاده کنند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)، مهم‌ترین اولویت کمیته امداد را توانمندسازی مددجویان عنوان کرد و افزود: این مهم از طریق سه رکن اشتغال، مسکن و تلاش فرهنگی برای بارور کردن روحیه ایستادگی و مقاومت مددجویان انجام می‌شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) به ساخت ۷۵۰ مسکن برای مددجویان قزوین اشاره و یادآور شد: این طرح از ابتدای سال جاری در سطح استان اجرایی شده و اولویت آن نیز ایتام و خانواده‌های مددجوی بالای سه نفر است.

انتهای پیام



 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha