جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سید محمود علوی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین علوی گفت: ۱۶ آذر، خاطره ی مقاومت جانانه ی فرزندان آزادی خواه و استکبار ستیز را همچون لوحی زرّین در تارک تابناک این دیار شهید پرور نمایان می سازد و مسیر روشن اقتدار، سربلندی و افتخار را به منصه ی ظهور گذاشته، یادآوری می نماید.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، به نقل از روابط عمومی وزارت اطلاعات، حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی، وزیر اطلاعات در پیامی روز دانشجو را تبریک گفت.

متن پیام وزیر اطلاعات به این شرح است:

۱۶ آذر، خاطره ی مقاومت جانانه ی فرزندان آزادی خواه و استکبار ستیز را همچون لوحی زرّین در تارک تابناک این دیار شهید پرور نمایان می سازد و مسیر روشن اقتدار، سربلندی و افتخار را به منصه ی ظهور گذاشته، یادآوری می نماید که عداوت آمریکای جهانخوار با این ملت حق طلب، پیشینه ای دیرینه دارد. این روز، شهادت مظلومانه ی سه تن از دانشجویان استکبار ستیز، به دست عمّال رژیم سرسپرده ی پهلوی، سندی ماندگار را به رخ تاریخ می کشاند.

اکنون که آمریکای جنایتکار خبیث، با تحریم های بی سابقه ی اقتصادی و ایجاد ناامنی به قصد شکست جبهه انقلاب شکوهمند اسلامی که حاصل عمر گران مایه حضرت امام راحل (رضوان الله تعالی علیه) و خون پاک شهیدان مان می باشد، بی شرمانه و با وقاهت تمام هدف از ایجاد آشوب و تخطئه ی امنیت ملی را مقابله با اسلام ناب محمدی (صلوات الله علیه) به منظور چپاول دگر باره بر منابع نفتی و حفظ امنیت رژیم اشغالگر قدس اعلام می دارد و برای دستیابی به این هدف شوم، با بهره کشی از اعوان و انصار گمراه مزدور منطقه ای خود از هیچ توطئه و شرارتی فروگذار نیست، هوشمندی علمی و سیاسی دانشجویان آگاه و بصیر و وقت شناس، دوشادوش سایر اقشار فهیم ملت، دسیسه های آنان را نقش بر آب نموده و درسی به دشمنان خواهند داد که دیگر سودای استیلا بر این خطّه ی شهید پرور را در سر نپرورانند.

اینجانب فرارسیدن «روز دانشجو» را خدمت یکایک دانشجویان عزیز و قشر دانشگاهی تبریک عرض نموده، از درگاه خداوند علیم، موفقیت های روزافزون این سربازان سنگر تقوی، علم و دانش را در سایه ی حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه و الشریف) و تحت زعامت خردمند مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) آرزو می نمایم.

سیّد محمود علوی

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha