جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام کریمی نسب، مبلغ شهرستان گرمسار

حوزه/ حجت الاسلام کریمی نسب در جمع طلاب مدرسه علمیه جواد الائمه(ع) گرمسار، گفت: از یاد خدا غافل نشوید و باید تابلو یاد خدا در ذهنتان باشد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از گرمسار، حجت الاسلام کریمی نسب، امروز در درس اخلاق طلاب مدرسه علمیه جواد الائمه(ع) گرمسار، با نقل روایتی از امام حسن عسکری(ع) که فرمودند «چند امر را در زندگی یاد کنید و اولین آن امور، یاد خداوند می باشد»، اظهار داشت: از یاد خدا غافل نشوید و تابلو یاد خدا در ذهنتان باشد، باید یاد خدایی در ذهن ما باشد که آن خدا خالق جهان هستی می باشد و روشن کننده حق از باطل است.

وی ادامه داد: باید کنار یاد خداوند در ذهنتان یک چراغ راهنما هم داشته باشیم که وقتی فکری در ذهن ما آمد اگر چراغ سبز بود آن را انجام دهیم و اگر زرد بود مراعات کنیم و اگر قرمز بود از انجام آن خودداری کنیم.

این کارشناس مذهبی افزود: هر وقت دیدید ذهنتان دارد درگیر گناه می شود به یاد کربلا بیفتید و تصور کنید در بین الحرمین رو به قبله ایستاده اید و دعای سلامتی حضرت حجت(عج) را میخوانید و اگر توفیق زیارت کربلا را نداشتید به یاد گنبد و گلدسته های امام رضا (ع) بیفتید و ذهنتان را جایی ببرید که شیطان نتواند کاری کند.

وی با بیان اینکه برای اینکه یاد خدا و یاد مرگ باشید نیاز به یک دفترچه راهنما دارید و آن دفترچه راهنما از ابتدای تولد شما بر روی طاقچه های خانه هایتان باشد و از آن استفاده کنید، خاطرنشان کرد: دیگر امری که بسیار باید یاد کرد صلوات بر پیامبر اکرم (ص) می باشد ، مانند پرنده ای نباشید که در تیررس، گلوله شیطان قرار بگیرید.

خبرنگار : مجتبی توفیقی

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha