جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تظاهرات عراق

حوزه/ مردم بغداد با حضور در میدان التحریر در راستای حمایت از رهنمود های آیت الله سیستانی مبنی بر برگزاری تظاهرات مسالمت آمیز تظاهرات کردند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، مردم مناطق مختلف بغداد با حضور در میدان التحریر در حمایت از سخنان مرجعیت مبنی بر تظاهرات مسالمت آمیز و مقابله با خرابکارانی که به دنبال منحرف کردن تظاهرات از مسیر قانونی آن هستند، تظاهرات کردند.

تظاهرات کنندگان با سر دادن شعار هایی خواستار انجام اصلاحات و بهبود اوضاع کشور شدند و بر عدم هرگونه اغتشاش و خرابکاری تأکید کردند.

با هماهنگی نیرو های امنیتی، تظاهرات مسالمت آمیز در میدان التحریر در کمال امنیت برگزار شد.

حضور تظاهرات کنندگان در میدان التحریر پیامی آشکار به آمریکا و اسرائیل است

حجت الاسلام والمسلمین سید حمید حسینی رئیس اتحادیه رادیو و تلویزیون عراق در این باره گفت: حضور تظاهرات کنندگان در میدان التحریر پیامی آشکار به همگی به ویژه آمریکا و اسرائیل است.

وی افزود: عراق هرگز اجازه نخواهد داد نفوذی ها و آشوبگران در داخل تظاهرات رخنه کنند و تظاهرات را از مسیر قانونی آن منحرف سازند.

حسینی تصریح کرد: شعار های تظاهرات کنندگان بر اجرای اصلاحات و بهبود اوضاع عراق تأکید دارد.

تحلیلگر عراقی: تظاهرات امروز برای حمایت از تظاهرات کنندگان مسالمت آمیز و مقابله با خرابکاران برگزار شد

محمود الهاشمی پژوهشگر و تحلیلگر سیاسی عراق نیز تأکید کرد: تظاهرات از محور های مختلف شهر بغداد و با حضور هزاران نفر عراقی برگزار شد.

وی افزود: هزاران عراقی با به دست گرفتن پرچم عراق و پرچم های حسینی که در بردارنده مفاهیم آزادی و ایستادگی در برابر فساد است، تظاهرات کردند.

الهاشمی تصریح کرد: تظاهرات امروز در جهت حمایت از تظاهرات کنندگان مسالمت آمیز که خواستار حقوق قانونی خود هستند و اصلاح روند تظاهرات و مقابله با خرابکاران و آشوبگرانی برگزار شد که به دنبال انحراف تظاهرات از راه قانونی آن هستند.

این تحلیلگر سیاسی بیان داشت: بیش از ۲۵ هزار نفر در این تظاهرات مشارکت دارند و میان نیروهای امنیتی و تظاهرات کنندگان هماهنگی وجود دارد و عتبات مقدسه نیز از تظاهرات کنندگان حمایت لجستیک می کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha