جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام سیدموسی محمودی

حوزه/ مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار، تقویت بصیرت و بینش سیاسی طلاب را ضروری دانست.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام سیدموسی محمودی ظهر امروز در نشست با جمعی از معاونین و اساتید مدرسه علمیه سفیران هدایت بیجار ضمن بررسی آخرین وضعیت تحصیلی، آموزشی و تهذیبی طلاب اظهار داشت: خوشبختانه در سالهای اخیر شاهد روند رو به رشد مدرسه سفیران هدایت بیجار با همکاری معاونین و اساتید بوده ایم.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: با وجود این  باید گفت که هنوز راه زیادی برای رسیدن به نقطه مطلوب در پپش داریم.

این استاد حوزوی در ادامه تاکید کرد: بنابراین برای طی این طریق مهم، نیازمند مشارکت و تعامل طلاب با کادر مدرسه هستیم، زیرا طلاب بخش بزرگی از مدرسه را تشکیل می دهند و هرگز نمی تواند مشارکت آنان را مدنظر نداشت.

حجت الاسلام محمودی گفت: لذا باید بتوانیم طوری برنامه ها و تعاملات را در این مدرسه تدوین نماییم که بتوانیم روحیه مشارکت و حضور فعالانه را در بین طلاب نهادینه کنیم.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: از سوی دیگر طلاب نماینده مدارس علمیه می باشند، لذا نگاه جامعه تنها منحصر به طلاب نمی شود، بلکه میزان علم، دانش و جامعیت طلاب در نگاه جامعه به ساختار مدارس علمیه بی تاثیر نیست.

 استاد حوزه علمیه استان کردستان اظهار کرد: باید با برنامه ریزی های به روز سطح آموزشی طلاب را متحول کنیم و کاری انجام دهیم که خود طلاب مدرسه را مدیریت کنند و در کنار کادر و اساتید احساس مسئولیت پیدا کنند.

حجت الاسلام محمودی ادامه داد: از دیگر کارهای که باید در این روزها برای طلاب انجام دهیم، مسئله برگزاری کلاس های بصیرتی و آشنایی با مباحث روز جهان و سیاست است.

وی با اشاره به اینکه تقویت بصیرت و بینش سیاسی طلاب امری ضروری است، تاکید کرد: در این روزها که انواع و اقسام توطئه های دشمنان را علیه این نظامی و انقلاب می بینیم، باید بتوانیم که روحیه انقلابی طلاب را تقویت نماییم و آنان را نسبت به اوضاع سیاسی منطقه و جهان آشناتر سازیم.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار در پایان گفت: باید بتوانیم که از اساتید اخلاق، جامعه شناسی و کارشناسان سیاسی برای حضور در بین طلاب این مدرسه و برگزاری کلاس و سخنرانی نهایت استفاده را ببریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha