پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
دیدار جمعی از بسیجیان سراسر کشور با رهبر انقلاب

حوزه/ تغییراتی که در قم رخ داده، برای مقام معظم رهبری ملموس بوده است و به نوعی در این زمینه هشدار دادند و فرمودند «این همه ظرفیت هایی که در قم وجود دارد، جوانان انقلابی نباید بگذارند که قم از خاستگاه انقلاب به رنگی دیگری درآید».

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین محمدی عراقی، عصر امروز ۱۴ آذرماه، در آیین اختتامیه اجلاسیه نهم منطقه ای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با علمای بلاد در اصفهان، گفت: در ۱۹ دی ماه گذشته مقام معظم رهبری در دیدار با مردم قم نسبت به دو امر حوزه و شهر قم احساس نگرانی کردند؛ همچنین نگرانی هایی نیز در این زمینه ذکر کردند.

وی افزود: تغییراتی که در قم رخ داده، برای مقام معظم رهبری ملموس بوده است و به نوعی در این زمینه هشدار دادند و فرمودند فرمودند «این همه ظرفیت هایی که در قم وجود دارد، جوانان انقلابی نباید بگذارند که قم از خاستگاه انقلاب به رنگی دیگری درآید».

رئیس دفتر مقام معظم رهبری در قم با اشاره به وظیفه مند بودن آحاد مردم قم به خصوص روحانیت در این زمینه، اظهار کرد: در آستانه سالگرد فرمایش ایشان هستیم و همه ما باید گزارشی در این زمینه ارایه دهیم.

وی با تشکر از مواضع حکیمانه و فداکارانه مقام معظم رهبری در خصوص وقایع اخیر، تصریح کرد: در این زمینه باید نقاط ضعف و قوت فعالیت ها در نظر گرفته شود؛ همچنین ایشان بیان کردند که نسبت به کسانی که خسارت دیده اند باید اقدامتی صورت گیرد.

وی در پایان گفت: اگر در قضایای اخیر، مواضع حکیمانه مقام معظم رهبری نبود، در ایران نیز مثل عراق شاهد حوادث ادامه دار بودیم.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha