پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله سید کاظم حائری

حوزه/ آیت الله سید کاظم حائری از علمای عراق پارلمان این کشور را به بازنگری در قانونگذاری های سابق دعوت کرد و گفت: معترضان باید دوست را از دشمن بشناسند و به بعثی ها فرصت سوء استفاده ندهند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، آیت الله سید کاظم حائری از علمای عراق پارلمان و مراکز تصمیم گیر این کشور را به بازنگری در قانونگذاری های سابق دعوت کرد و گفت: معترضان باید دوست را از دشمن بشناسند و به بعثی ها فرصت سوء استفاده ندهند.

ایشان طی بیانیه ای با اشاره به اینکه دشمن به هر هدفی رنگ و لعاب خاصّی می دهد و بیشتر مواقع هویت خود را پنهان می کند، افزود: امروزه آمریکا و دنبال های آن با کارشناسی، مدیریت و برنامه ریزی این کار را انجام می دهند و گاهی کشور های حاشیه خلیج فارس با اموال خود به دنبال ایجاد ناامنی و غارت هستند و برای این کار از داعشی ها و بعثی ها حمایت می کنند.

آیت الله حائری پارلمان و مراکز تصمیم گیر عراق را به تلاش جدّی برای اصلاح یا حذف قانونگذاری های سابق که به مصلحت کشور نیست و موجب فساد شده دعوت کرد و گفت: این قوانین در سایه اشغالگران نوشته شده است.

این عالم عراقی همچنین مجازات قاطع تمامی مفسدان و مجرمین به ویژه آنان که در کشتار انسان های بی گناه نقش داشتند را خواستار شد و افزود: نباید در این خصوص هیچگونه تعارف و باند بازی وجود داشته باشد.

 ایشان نسبت به کوتاهی یا خودداری از عمل به وظایف و توقف روند سیاسی کشور هشدار داد و تصریح کرد: باید از پذیرش هرگونه طرحی که کشور را به آشوب می شود اجتناب کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha