جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سردار «سید صادق حسینی»

حوزه/ سردار محمدصادق حسینی؛ فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان در پیامی درگذشت جمعی از شهروندان شهرستان سقز را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، سردار محمدصادق حسینی، فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان، در پیامی درگذشت جمعی از شهروندان شهرستان سقز در آتش سوزی تالار عروسی را تسلیت گفت.

در پیام سردار محمدصادق حسینی آمده است.

انالله و انا الیه راجعون

خبر تلخ و جانکاه پنجشنبه‌شب قلب همه مردم کردستان و بخصوص شهرستان سقز را به درد آورد، مرگ 11 شهروند سقزی در اثر حادثه‌ای ناگوار در یک تالار عروسی بی‌گمان سخت و اندوهناک است و موجب تالم و ناراحتی اینجانب شد.

بر خود وظیفه می‌دانم این مصیبت دردناک و تاسف‌برانگیز را به خانواده‌های داغدار جانباختگان و مردم شهرستان سقز تسلیت عرض نموده و برای مجروحان این حادثه دلخراش شفای عاجل را از خداوند متعال طلب نمایم.

مسوولین باید جدای از پیگیری کامل علل حادثه، تمامی امکانات را برای مداوا و بهبودی مجروحین به خدمت بگیرند تا مقداری از آلام خانواده عزیزان داغدار این حادثه کاسته شود.

سرتیپ دوم پاسدار/سیدصادق حسینی

براساس این گزارش پنجشنبه ‌شب تالار عروسی «مانگه‌شه‌و» شهر سقز دچار یک حادثه آتش‌سوزی شد که در این حادثه که بر اثر انفجار کپسول گاز مایع رخ داد، 11 نفر از جمله 5 کودک، 5 زن و یک مرد جان خود را از دست دادند و 42 نفر دیگر مجروح شده‌اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha