پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 874760
۱۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۹
عزای عمومی

حوزه/ به علت جان باختن 11 نفر از شهروندان سقزی در حادثه انفجار گاز و آتش سوزی در تالار عروسی، امروز جمعه عزای عمومی در استان کردستان اعلام شد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، به علت جان باختن 11 نفر از شهروندان سقزی در حادثه انفجار گاز و آتش سوزی در تالار عروسی، امروز جمعه عزای عمومی در استان کردستان اعلام شد.

به همین مناسبت، بهمن مرادنیا، استاندار کرمانشاه در پیامی به خانواده کشته شدگان و مجروحان این حادثه دلخراش را تسلیت گفت.

انالله وانا الیه راجعون

حادثه دردناک پنجشنبه شب چهاردهم آذرماه در شهرستان سقز که منجر به جانباختن و زخمی شدن تعدادی از هم استانی‌های عزیزمان در آن شهرستان شد، بدون شک یکی از تلخ‌ترین حوادث چند سال اخیر بە شمار می‌رود.

ضمن عرض تسلیت به خانواده داغدیده جانباختگان و آرزوی شفای عاجل برای مصدومان این حادثه دلخراش، روز پانزدهم آذرماه ۹٨ را در استان عزای عمومی اعلام می‌کنم. و به همه مراکز درمانی تاکید می‌شود که تمام تلاش خود را برای مداوای مصدومان بکار بگیرند و لازم است تمام ابعاد قضیه توسط ارگان‌ها و نهادهای ذیربط بررسی و علت روی دادن این حادثه دردناک به اطلاع عموم مردم عزیز استان برسد.

از درگاه خداوند سبحان برای همه جانباختگان غفران الهی و برای مصدومان طلب شفای عاجل دارم.

بهمن مرادنیا/ استاندار کردستان

براساس این گزارش، ساعت حدود 10 پنجشنبه ‌شب تالار عروسی «مانگه‌شه‌و» شهر سقز دچار یک حادثه انفجار گاز و آتش‌سوزی گردید و متاسفانه در این میان 11 نفر جان خود را از دست دادند که 5 نفر آن کودک، 5 زن و یک مرد هستند.

همچین این حادثه 42 زخمی به دنبال داشت که وضعیت عمومی 3 نفر از این زخمی ها وخیم اعلام شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha