جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
محمدامین راستی

حوزه/ امام جمعه موقت سنندج گفت: انسانی که زندگی خویش را محدود به این دنیا بداند و اعتقادی به آخرت نداشته باشد، نه تنها روی سعادت واقعی را در همین دنیا نمی بیند، بلکه مورد غضب خداوند متعال قرار می گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، ماموستا محمدامین راستی، صبح امروز در جمع طلاب اهل سنت شهر سنندج ضمن تسلیت حادثه انفجار در تالار عروسی در سقز و کشته شدن 11 نفر در این حادثه، گفت: انسانی که زندگی خویش را محدود به این دنیا بداند و اعتقادی به آخرت نداشته باشد، نه تنها روی سعادت واقعی را در همین دنیا نمی بیند، بلکه مورد غضب خداوند متعال قرار می گیرد.

وی ادامه داد: خداوند منان انسان را موجودی با فکر و قدرت استنباط آفریده است، لذا همین روحیه باید وی را به سوی کمال که همان شناخت ذات باریتعالی می باشد، سوق دهد.

این عالم اهل سنت با اشاره به اینکه باید به شدت از افرادی که منکر وجود خداوند منان هستند، دوری کنیم، گفت: رسانه های بیگانه عمق دین را هدف قرار گرفته اند.

ماموستا راستی با اشاره به اینکه اشاعه تفکر اومانیسم در جامعه بشری عواقب جبران ناپذیری به دنبال خواهد داشت، اظهار کرد: اولین آسیب اشاعه تفکر اومانیسم در جامعه بشری از بین رفتن اخلاقیات است.

این عالم اهل سنت اظهار داشت: امروز جامعه اسلامی با وجود این همه هجمه فرهنگی نیاز مبرم به حضور مستمر، فعالانه و دلسوزانه روحانیون دارد و نباید کسی از این وظیفه الهی و خدایی سرباز بزند.

ماموستا راستی در پایان سخنان خود با اشاره به معرفی ماموستا عبدالرحمن خدایی به عنوان امام جمعه جدید بانه اظهار داشت: خدمات چند ساله ماموستا خدایی از یاد هیچ کسی نخواهد رفت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha