چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
لائینی

امام جمعه ساری با اشاره به این که کاندیداهای بسیاری با من ملاقات می کنند و عکس یادگاری می گیرند، گفت: این به معنای حمایت من از این افراد نیست و من به هیچ کاندیدای خاصی نظر ندارم و تنها معیارها را بیان می کنم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمد باقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران، امروز در خطبه های نماز جمعه ساری به بیانیه گام دوم انقلاب رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و آن را سند روشن برای پیشرفت کشور در بخش های مختلف دانست و گفت: همه مسؤولان و بخش های مختلف جامعه باید از ظرفیت های موجود در جهت تحقق مطالبات رهبری در این بخش بهره گیرند.

وی با بیان این که نسل جوان مخاطب اصلی مقام معظم رهبری در این بیانیه هستند، افزود: مسؤولان نیز باید از توان و ظرفیت بالای نسل جوان در بخش های مختلف کشور استفاده کنند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی با اشاره به این که امروز انقلاب اسلامی وارد تمدن جدیدی شده است، خاطرنشان کرد: باید در این مرحله که مرحله خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی شده همه بخش های کشور تلاش مضاعف داشته باشند.

امام جمعه ساری در بخش دیگری از سخنان خود خودسازی را نقطه مقابل خودخواهی و حب جاه، مقام و مال دانست و تصریح کرد: باید از این آفت بزرگ که در مقابل خودسازی است به شدت پرهیز شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران در ادامه سخنان خود به حوادث اخیر در کشور اشاره کرد و با بیان این که فتنه آبان ماه دشمن نیز با رهنمودهای حکمیانه مقام معظم رهبری خنثی شد، بیان داشت: رهبری در همان نخستین موضع گیری خود با جدا کردن صف مردم از اغتشاش گران، توطئه دشمن را خنثی کردند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی با اشاره به این که دشمن فکر می کرد به بهانه گرانی بنزین می تواند فضای کشور را به سمت آشوب و اغتشاش سوق دهد، خاطرنشان کرد: رهنمودهای مقام معظم رهبری و هوشیاری ملت ایران توطئه جدید دشمن را خنثی کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به آغاز ثبت نام از داوطلبان نمایندگی مجلس اشاره کرد و با بیان این که باید انتخاب ما در این خصوص حکیمانه باشد، ادامه داد: مردم باید در انتخاب خود دقت کنند کدام کاندیدا حکیمانه تبلیغ می کند و در زمان مسؤولیت حکیمانه تصمیم می گیرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران در ادامه سخنان خود با اشاره به این که کاندیداهای بسیاری با من ملاقات می کنند و عکس یادگاری می گیرند، افزود: این به معنای حمایت من از این افراد نیست و من به هیچ کاندیدای خاصی نظر ندارم و  تنها معیارها را بیان می کنم.

امام جمعه ساری با تأکید براین که باید انسان هایی را به مجلس بفرستیم که حکیمانه تصمیم می گیرند، بیان داشت: اگر تصمیم حکیمانه بگیریم به طور حتم مسؤولان حکیم خواهیم داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha