جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مدرسه علمیه رسول اکرم شهر مریانج

حوزه/ طلاب مدرسه رسول اکرم(ص) شهر مریانج در نماز جمعه این هفته همدان، با اهدای هدایایی به کودکان، خاطره خوشی از حضور در نماز جمعه را برای آنان رقم زدند.

حجت الاسلام علی شکری معاون تهذیب مدرسه علمیه رسول اکرم(ص) شهر مریانج در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان با اشاره به حضور اساتید، کادر و طلاب این مدرسه در نماز جمعه همدان، گفت با پیشنهاد حجت الاسلام رحمانی رئیس ستاد نماز جمعه همدان به مدارس علمیه استان در زمینه حضور طلاب همدانی در نماز های جمعه به عنوان خادم نماز، طبق برنامه روز گذشته نوبت به طلاب مدرسه رسول اکرم(ص) شهر مریانج رسید که بتوانند خادم نمازگزاران همدانی باشند.

وی افزود: با طرح این موضوع در جلسه شواری مدرسه، اساتید و کادر حاضر در جلسه، آمادگی خود را برای خدمت رسانی در این برنامه اعلام کردند.

حجت الاسلام شکری ادامه داد: در جلسات هماهنگی برای هر چه بهتر برگزار شدن این کار مقرر شد تا پنج غرفه در حسینیه حضرت امام(ره)، در روز جمعه برای خدمت رسانی به نمازگزاران دایر شود.

وی تصریح کرد: مشاوره، پاسخ به مسائل شرعی، پاسخ به شبهات و سؤالات در زمینه مهدویت و کودک و نوجوان عناوین غرفه هایی بود که توسط طلاب مدرسه رسول اکرم(ص) در نماز جمعه این هفته شهر همدان دایر شدند.

معاون تهذیب مدرسه علمیه رسول اکرم(ص) شهر مریانج، استقبال از غرفه ها را مثال زدنی عنوان کرد و گفت: یکی از اقداماتی که توسط کادر و اساتید مدرسه رسول اکرم انجام شد، تشویق کودکان حاضر در نماز جمعه از طریق اهدای هدایایی در غرفه کودک و نوجوان بود؛ کودکان پس از خواندن سوره ای از قرآن و یا فرستادن صلوات ضمن دریافت هدیه خود، خاطره ای خوش از حضور در نماز برای آن ها رقم زده می شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: اذان و همچنین مدیحه سرایی قبل از خطیب نماز جمعه از دیگر برنامه های این مدرسه در نماز جمعه ۱۵آذرماه ۱۳۹۸ بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha