شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
 مسجد کبریج، نشست «تروریسم هرگز اسلامی نیست» برگزار می کند

حوزه/ مسجد کبریج در انگلیس، با برگزاری رویدادی با عنوان «تروریسم هرگز اسلامی نیست» سعی دارد با دعوت از مسلمانان و غیرمسلمانان، با آموزش درست، اسلام واقعی را به آنان بشناساند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از staffslive، مسجدی در شهر کبریج در استوک-آن-ترنت انگلستان، نشستی با عنوان «تروریسم هرگز اسلامی نیست» برگزاری می کند. این گردهمایی درحالی برگزار می شود که یک هفته پیش حمله چاقوکشی فردی از حامیان داعش در لاندن بریج، نگرانی هایی را در جامعه به همراه داشته است.

این مسجد از شمال جاده ، استوک-ترنت در حال تبلیغ این رویداد برای مردم بوده و در اعلامیه آن نوشته شده است: از شرکت تمامی مسلمانان و غیرمسلمان استقبال خواهد شد.

این رویداد قرار است از ساعت 7.30 بعد از ظهر آغاز شود.

سخنگوی مسجد در توئیتر نوشت: هدف از این سخنرانی ، آموزش مسلمانان و غیرمسلمانان به طور مشابه است و می خواهیم تاکید کنیم که تروریسم هرگز اسلامی نیست.

وی افزود: ما معتقدیم که برای جلوگیری از بروز چنین ایدئولوژی های افراطی در وهله اول آموزش و تعالیم درست ضروری است. ما همچنین معتقدیم که شما نمی توانید افراط گرایی را بدون آموزش ریشه کن کنید.

این مقام مسجد خاطرنشان کرد: هیچ دستورالعملی برای غیررادیکال سازی بدون موفقیت در تفسیر درست متون قرآنی و سنت پیامبر موفق نخواهد شد. این امر به تعامل مبتنی بر دانش نیاز دارد. سخنرانی ها ، محافل مطالعه ، ادبیات و گفتگو برای تغییر قلب و افکار ضروری هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha