جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
خانم لطفی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه زینبیه خواهران شهرستان آبیک گفت: حضرت فاطمه معصومه (س) از عالی ترین نمونه های عبادت و بندگی خدای متعال است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، خانم فاطمه  لطفی صبح امروز در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه خواهران زینبیه شهرستان آبیک ضمن تسلیت وفات حضرت فاطمه معصومه (س) گفت: یکی از دلایل مهم شناخت مقام معنوی حضرت فاطمه معصومه(س) احادیث ائمه اطهار (ع) نسبت به جایگاه ایشان است.

مدیر مدرسه علمیه زینبیه خواهران شهرستان آبیک خاطرنشان کرد: حضرت فاطمه زهرا (س) و حضرت معصومه (س) تنها زنانی هستند که زیارت نامه ای دارند که سند آن به معصوم (ع) می رسد.

وی عنوان کرد: حضرت فاطمه معصومه (س) گوهری گرانبها در آسمان ایران اسلامی به ویژه شهر مقدس قم است که به برکت حضور پرخیر و برکت آن حضرت، این شهر امروز مرکز علوم دینی در جهان اسلام و مأمن شیعیان و دلدادگان اهل بیت عصمت و طهارت است.

لطفی اظهارکرد:  اگر شخصی قصد شناخت کریمه اهل بیت(س) را داشته باشد باید آن را از جمال برادر بزرگوارشان حضرت امام رضا (ع) بشناسد، چرا که این بانوی بزرگوار در واقع هم‌سرشت و هم‌ذات با امام هشتم است.

مدیر مدرسه علمیه زینبیه خواهران شهرستان آبیک گفت: حضرت فاطمه معصومه (س) از عالی ترین نمونه های عبادت و بندگی خدای متعال است و در زمینه عبادت و خودسازی به درجه ای از ایمان و تقوا رسیده بود که ائمه اطهار (ع) در وصف این بانوی با کرامت روایت های بسیاری نقل کرده اند.


 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha