جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام جمعه تبریز

حوزه/ نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی انتصاب حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی به نمایندگی ولی‌فقیه در استان لرستان و امامت جمعه خرم آباد تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در تبریز، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در پیامی، انتصاب حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی را به  نمایندگی ولی فقیه در استان لرستان و امامت جمعه خرم آباد  تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است :

بسمه تعالی

جناب حجت‌الاسلام و المسلمین آقای سیداحمدرضا شاهرخی

با سلام و تحیات

انتصاب شایسته حضرتعالی به عنوان نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امامت جمعه خرم آباد از سوی حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) که بیانگر تعهد، ، علم و تقوا و روحیه مردمی و خدمتگزاری حضرتعالی در صحنه های مختلف خدمت صادقانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، صمیمانه تبریک عرض می نمایم.

بی تردید حسن اعتماد معظم له به حضور شما در استان لرستان  که وفاداری صادقانه‌ی مردم شجاع آن استان به انقلاب و نظام اسلامی و راه مستقیم امام بزرگوار هرگز از ذهنیت کشور و ملت زدوده نخواهد؛ علاوه بر تقویت ایمان دینی مردم در این منطقه و تسهیل حرکت در مسیر فرهنگ و بصیرت فرهنگی، گام ارزشمندی برای رسیدن به اهداف عالیه نظام خواهد بود.

با آرزوی توفیقات روز افزون، سربلندی جنابعالی در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عجل اللّه تعالی فرجه الشریف) و در پرتو رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) برای تبیین حقایق و هدایتگری فرهنگی و سیاسی و تقویت جریان انقلابی و جوانان مؤمن و بهره گیری از فرزانگان حوزه و دانشگاه را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم ./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha