جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام و المسلمین عباس عربیان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان کردستان گفت: امروز دشمنان به دنبال این هستند که به هر نحو ممکن دانشجویان را از بدنه نظام جدا کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام و المسلمین عباس عربیان، صبح امروز در دیدار جمعی از دانشجویان برتر دانشگاه های کردستان ضمن تبریک شانزدهم آذرماه روز دانشجو، اظهار داشت: دانشجو جزو قشر فرهیخته و نخبه کشور محسوب می شود.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان با اشاره به اینکه دانشجو باید دارای صفات بارزی نسبت به سایر اقشار جامعه باشد، گفت: دانشجویان نماد علم و دانش هر کشوری محسوب می شوند و در نظام مقدس جمهوری اسلامی دانشجو جزو قشر فرهیخته با روحیه انقلابی و حس میهن پرستی است که اکنون در صف مقدم مقابله با تهاجم فرهنگی و عقیدتی دشمنان قرار دارد.

 استاد حوزه علمیه استان کردستان ادامه داد: امروز دشمنان به دنبال این هستند که به هر نحو ممکن دانشجویان را از بدنه نظام جدا کنند.

وی با اشاره به روحیه استکبار ستیزی دانشجویان انقلابی و پیرو ولایت فقیه و نظام، بیان کرد: دانشجویان در طول یک قرن اخیر به خوبی نقش کلیدی خود را در مباحث ملی نشان داده اند و این قدرت و پتانسیل عظیم این قشر را می رساند.

حجت الاسلام والمسلمین عربیان ادامه داد: دشمنان می خواهند دانشگاه های ما را به صورت کاملا سیاسی دربیاورند و آنان را از علم آموزی دور سازند، البته بنده و سایر دوستان منکر وجود تفکرات سیاسی در دانشگاه ها و در بین دانشجویان نیستیم، ولی باید با پدیده سیاست زدگی در دانشگاه مقابله شود.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان گفت: در بسیاری از حوادث و بهتر است که بگوییم فتنه ها، عوامل ضدانقلاب به نام دانشجو و به کام استکبار کارهایی در دانشگاه ها انجام داده و می دهند که هدف آنان از این برنامه ها، تخریب جایگاه دانشجو و قرار دادن آن در مقابل نظام اسلامی می باشد.

این استاد حوزه در پایان گفت: دانشجویان باید مراقب جریان های حاشیه دار و دین ستیز در دانشگاه ها باشند، زیرا در صورت نفوذ این جریان های معاند دین و فرهنگ، باید منتظر عواقب ناگواری برای کشور و جامعه باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha