جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سروستانی

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در دوره مقدماتی آموزش توانمندسازی روحانیون مستقر استان، بر لزوم تبیین ابعاد مختلف فتنه اخیر توسط شبکه تبلیغی تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی، صبح امروز در دوره مقدماتی آموزش توانمندسازی روحانیون مستقر بوشهر که با حضور ۱۰۰ نفر شرکت کننده، در سالن شهید آوینی این اداره کل برگزار شد، بر لزوم تبیین ابعاد مختلف فتنه اخیر توسط شبکه تبلیغی تأکید کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در ابتدای سخنان خود در این مراسم گفت: هم اکنون ۱۲۰ روحانی مستقر در نقاط مختلف استان مشغول خدمت هستند و برنامه ها و طرح های فرهنگی، تبلیغی را در سطح استان اجرای می کنند.

وی با اشاره به برگزاری دوره آموزشی روحانیون مستقر اضافه کرد: در راستای سیاست‌های جدید رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و معاونت فرهنگی، روحانیون مستقر در زمینه طرح های امام محله و امام روستا آموزش داده می شوند.

حجت‌الاسلام سروستانی با اشاره به اهداف برگزاری این دوره آموزشی و مهمترین موضوعات مطرح شده در آن ادامه داد: درس اخلاق و اهمیت عمل بر اساس وظیفه، تبیین طرح تحول اجتماعی مسجدمحور، تبیین آموزش و توانمندسازی روحانیون و تبیین طرح امامت از موضوعات مهمی هستند که در این دوره آموزشی تبیین شدند.  

وی افزود: دشمنان اسلام و نظام اسلامی خواستند با سوء استفاده از حوادث اخیر خنجر خود را به این نظام بزنند که با درایت رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و با هوشیاری مردم این توطئه هم خنثی شد.

حجت‌الاسلام سروستانی به نقش مهم روحانیون و مبلغین در افزایش روحیه امید و مقاومت در جامعه ابراز داشت: بر همه ما واجب است در این شرایط حساس اطلاع‌رسانی و اقناع عمومی را در دستور کار خود قرار بدهیم و در راستای مقابله با توطئه‌های دشمنان حرکت کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha