چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
ماموستا مصطفی شیرزادی

حوزه/ امام جمعه شهرستان مریوان با تاکید بر اینکه تضعیف دانشگاه ها از اولویت های جنگ نرم دشمنان است، بیان داشت: در همه غائله هایی توسط معاندان که در مدت ۴۰ ساله از عمر انقلاب اسلامی گذشته است، دشمن همواره به دنبال تضعیف موقعیت و جایگاه دانشگاه و دانشجو بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، ماموستا مصطفی شیرزادی پیش از ظهر امروز در نشستی با جمعی از دانشجویان دانشگاه پیام نور مریوان که به مناسبت ۱۶ آذرماه روز دانشجو برگزار شد، اظهار داشت: دانشجویان سرمایه های بی بدیل هر کشور و جامعه ای محسوب می شوند.

امام جمعه شهرستان مریوان گفت: دانشجویان ستون های آینده جامعه محسوب می شوند، لذا رشد دانشگاه ها ارتباط مستقیمی بر ارتقای جامعه خواهد داشت.

این عالم اهل سنت در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: متاسفانه دشمنان برای ضربه زدن به مخالفان خود به ویژه به جمهوری اسلامی به صورت مستقیم دانشگاه ها و مراکز علمی را هدف قرار داده می دهند.

ماموستا شیرزادی ادامه داد: از یک سو دشمن دانشجویان نخبه را با هر وعده و وعید به سمت خود می کشاند و یا اینکه به دنبال حاشیه سازی در دانشگاه ها می باشد که هر دوی این کارها به نحوی فتنه انگیری علیه قشر فرهیخته دانشجو می باشد.

امام جمعه شهرستان مریوان گفت: از این رو دانشجو علاوه بر هوش علمی، باید هوش سیاسی و بصیرت دینی داشته باشد تا خدای ناکرده در دام فتنه گران نیفتد.

این عالم اهل سنت با تاکید بر اینکه تضعیف دانشگاه ها از اولویت های جنگ نرم دشمنان است، بیان داشت: در همه غائله هایی توسط معاندان که در مدت ۴۰ ساله از عمر انقلاب اسلامی گذشته است، دشمن همواره به دنبال تضعیف موقعیت و جایگاه دانشگاه و دانشجو بوده است.

وی تصریح کرد: بینش سیاسی دانشجویان انقلابی اجازه عرض اندام به دشمنان را نداده است و بسیاری از برنامه های عوامل فتنه و ضدانقلاب توسط خود دانشجویان خنثی شده است.

امام جمعه شهرستان مریوان گفت: شما دانشجویان باید آینده این مملکت را بسازید، زیرا چشم جامعه به شما آینده سازان است، لذا در راستای علوم آموزی، خودکفایی، اقتصاد مقاومتی و... دانشجو می تواند در کشور پیشقدم باشد.

ماموستا شیرزادی در پایان سخنان خود اظهار داشت:  آینده این کشور در دستان شماست و مسئولیتی که برای آینده دارید بسیار سنگین و حساس می باشد، لذا باید در این مسیر همواره سعی کنید که در گرداب جریان های ضدانقلاب و برانداز نیفتید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha