سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
اردوی جهادی طلاب

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) بجنورد از برگزاری اردوی جهادی دو روزه طلاب این مدرسه علمیه در روستای نرگس لو سفلای این شهرستان خبر داد.

حجت‌الاسلام علی‌اصغر ایزدی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی از برگزاری اردوی جهادی دو روزه توسط گروه جهادی حضرت رقیه (س) مدرسه علمیه امام صادق (ع) بجنورد خبر داد.

وی افزود: اردوی جهادی دو روزه با شرکت تعدادی از طلاب جهادی مدرسه علمیه امام صادق (ع) به روستای نرگس لو سفلی برگزار و در این دو روز خدمات مختلفی از سوی طلاب جهادگر به اهالی این روستا ارائه شد.

حجت‌الاسلام ایزدی خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این اردوی جهادی کمک در احداث یک واحد منزل مسکونی ویژه یک خانواده مددجوی کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) بود.

وی با بیان اینکه ان‌شاء‌الله حضور طلاب جهادگر مدرسه علمیه امام صادق (ع) در این روستا برای تکمیل ساخت این واحد مسکونی مستمر خواهد بود، افزود: افزون بر مشارکت در این فعالیت عمرانی، طلاب مدرسه علمیه امام صادق (ع) بجنورد در روستای نرگس لو سفلی برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی مختلفی را در آن منطقه برگزار کردند.

گفتنی است، در حال حاضر ۶۰۱ گروه جهادی در استان خراسان شمالی فعال بوده و طلاب و روحانیان، دانشجویان و سایر اقشار جهادگر و انقلابی فعال در این گروه‌ها در طول سال اقدام به ارائه خدمات مختلف فرهنگی، اجتماعی، عمرانی، درمانی و ... در مناطق محروم و کمتر برخوردار خراسان شمالی می‌کنند.

هم‌اکنون ۱۸ گروه جهادی طلاب و روحانیان در سطح استان فعال هستند که هر کدام از این گروه‌های جهادی متعلق به یکی از مدارس علمیه خواهر و برادر استان بوده و البته در برخی از مدارس علمیه استان دو گروه جهادی فعالیت می‌کنند.

طلاب و اساتید مدارس علمیه خراسان شمالی در قالب اردوی جهادی با حضور در روستاها و مناطق محروم استان اقدام به اجرای فعالیت‌های مختلف عمرانی، خدمات اجتماعی، فرهنگی و تبلیغی می‌کنند.

در سال ۹۷ درمجموع بیش از ۴۰۰ روحانی و طلبه حوزه علمیه خراسان شمالی به اردوهای جهادی مناطق محروم استان اعزام شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha