شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سید احمد زرهانی - ستاد اقامه نماز کشور

حوزه/ زرهانی گفت: مسجد، خانواده و مدارس سه رکن مهم برای ترویج نماز در جامعه هستند که این ارکان مکمل یکدیگر برای افزایش معنویت محسوب می شوند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، سید احمد زرهانی، در حاشیه اجلاسیه نماز استان سمنان در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه نشر فرهنگ نماز به عنوان رکن ارزشی و معنوی در جامعه مردم‌محور شود، اظهار داشت: مردم به عنوان رکن مهم حکومت نقش غیرقابل انکاری در نشر فرهنگ نماز در جامعه دارند و بسیاری از امور در جامعه باید به مردم واگذار شود.

عضو هیئت امنای ستاد اقامه نماز کشور با بیان اینکه سمنان در برگزاری بیست و هفتمین اجلاسیه سراسری نماز کشور در سال گذشته خوش درخشید و این آیین به بهترین شرایط ممکن برگزار شد، تصریح کرد: بیست و هشتمین اجلاسیه سراسری نماز امسال در استان گلستان برگزار می‌شود و در ماه‌های گذشته مقاله‌های قابل توجهی به این ستاد در ترویج فرهنگ نماز ارسال شده است.

وی با بیان اینکه مسجد، خانواده و مدارس سه رکن مهم برای ترویج نماز در جامعه هستند کهمکمل یکدیگر برای افزایش معنویت محسوب می شوند، افزود: صاحبنظران در نشر و ترویج نماز در جامعه بحث و تبادل نظر کنند و بسیاری از آسیب‌ها با توجه به این رکن مهم کاهش خواهد یافت.

زرهانی خاطرنشان کرد: نشر فریضه نماز از سیاست‌های کلان در کشور در جامعه است که این اصل با همدلی و هماهنگی نهادهای مرتبط  باید بیش از پیش در جامعه تقویت شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha