جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
علی حسینی فر

حوزه/ رئیس مرکز خدمات حوزه علمیه استان کردستان گفت: اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی با همراهی دانشجویان زودتر، بهتر و کاملتر محقق می شود.

حجت الاسلام علی حسینی فر در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان ضمن تبریک 16 آذرماه، روز دانشجو اظهار داشت: یکی از ویژگی های مهم و بارز دین مبین اسلام اهمیت و توجه ویژه به علم آموزی و دانش است.

رئیس مرکز خدمات حوزه علمیه استان کردستان گفت: ارزش و بهایی که دین اسلام به علم می دهد، اکنون مایه اتصال و تعامل بین دانشگاه ها و دانشجویان با حکومت اسلامی شده است، بنابراین بر این اساس جایگاه دانشجو در  اسلام و حکومت اسلامی با ارزش است و می تواند با علم آموزی خود زمینه های تقویت نظام اسلامی را بیش از پیش فراهم کند.

حجت الاسلام حسینی فر در ادامه گفت: نگاه دشمنان به دانشجویان مسلمان، نگاهی از روی کینه و کدورت است، بنابراین دانشجو باید علاوه بر علم، دارای بصیرت سیاسی و دینی باشد تا بتواند از توطئه های دشمنان به سلامت گذر کند.

رئیس مرکز خدمات حوزه علمیه استان کردستان  ادامه داد: تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی با همراهی و تعامل دانشجویان زودتر، بهتر و کاملتر محقق می شود.

این استاد حوزه افزود: همیشه به دانشجویان یادآوری می شود که اهل سیاست باشید، ولی هرگز اجازه ندهید که سیاست زده شوید، زیرا قرار گرفتن در مسیر جریان های سیاسی شما را اهداف بلندی که دارید، منحرف خواهد کرد. 

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha