جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ نشست اعضای قرارگاه سایبری حوزه علمیه سمنان با معاون تبلیغ حوزه‌های علمیه کشور

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین نبوی گفت: سرمایه گذاری برای فضای مجازی، از هزینه های خسارت آن کم می کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد حسن نبوی، در نشست با اعضای قرارگاه سایبری حوزه علمیه استان سمنان، به میزبانی دفتر خبرگزاری حوزه در این استان، با اشاره به اهمیت فضای مجازی و فعالیت درست در این عرصه اظهار داشت: به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی فضای مجازی قتلگاه جوانان و نوجوانان ما شده است و باید دشمن را از این فضا بیرون کرد.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه کشور با بیان اینکه الآن جنگ ما در فضای مجازی است، تصریح کرد: یکی از خسارت های فضای مجازی جنگ و آشوب های در جامعه است و هرچه برای فضای مجازی سرمایه گذاری کنیم از هزینه های دیگر کم می شود.

وی با تاکید بر شناسایی نیروهای با استعداد و آموزش دیده برای فعالیت در عرصه فضای مجازی افزود: هرچه برای آموزش سرمایه گذاری کنیم، سود کرده ایم و تا می توانید از نیروهای خوش فکر، با استعداد و آموزش داده در این فضا استفاده کنید.

حجت الاسلام و المسلمین نبوی با اشاره به لزوم شبکه سازی شدن خاطرنشان کرد: باید در عرصه فضای مجازی به صورت شبکه ای و متصل به یکدیگر گام برداشت و با وحدت و همگرایی و همراهی با یکدیگر بهتر میتوان یک پیام را منتقل کرد.

وی با اشاره به لزوم جاذبه محور بودن پیام ها و مطالب در عرصه فضای مجازی گفت: تأثیر تصویر در واقع در بسیاری از موارد بیشتر از گفتار است و به دنبال تولید و ارائه محتوا با تولید کلیپ های کوتاه در فضای مجازی باشید و یکی از عمده کارها در فضای مجازی کم بودن جاذبه آن است.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه کشور با اشاره به شیوه پاسخگویی به شبهات در عرصه فضای مجازی افزود: پاسخ به شبهه باید در خود فضای شبهه صورت گیرد و اگر شبهه ای را در فضای دیگری پاسخ بدهید در گسترش آن شبهه در بطن جامعه کمک کرده اید.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha