چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
تصاویر/ نخستین همایش طلاب و روحانیون کارآفرین سمنان با حضور معاون تبلیغ حوزه های علمیه کشور

حوزه/ معاون تبلیغ حوزه های علمیه کشور گفت: شرایط اقتصادی به گونه‌ای است که حوزه علمیه در تامین مالی حداقل‌ها دچار مشکل است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن نبوی، ظهر امروز در جمع خبرنگاران شهرستان سمنان، با بیان اینکه سه هزار و ۳۰۰ مبلغ به همراه خانواده در نقاط محروم مستقر و مشغول فعالیت تبلیغی هستند، اظهار داشت: ۲ هزار و ۷۳۹ طلبه نیز با آموزش و پرورش  همکاری دارند و در امر کارهای فرهنگی و تبلیغی در مدرسه‌ها فعالیت دارند.

معاون تبلیغ حوزه های علمیه کشور تصریح کرد: یک هزار و ۷۰۰ طلبه در قالب طرح بینات در کشور مشغول به تبلیغ درست و ارزشی بر اساس آموزه‌های دینی هستند.

وی افزود: کارآفرینی نقشی مهم در خودکفایی، رونق تولید و اشتغال‌زایی دارد و برخی روحانیون نیز در کنار کارهای تبلیغی خود با توجه به علاقه به کارآفرینی پرداخته‌اند و روحانیون استان سمنان نیز در این زمینه وارد شدند.

حجت الاسلام والمسلمین نبوی خاطرنشان کرد: شرایط اقتصادی به گونه‌ای است که حوزه علمیه در تامین مالی حداقل‌ها دچار مشکل است و نمی تواند حمایت ویژه کند، اما فرصت‌ها و ظرفیت‌های استانی برای تقویت کارآفرینی فراهم می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • منتقد IR ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۷
    1 0
    خب این از ضعف مدیریت شماست، در چهل سال مدیریتتان یک منبع درآمد خوب برای حوزه درست نکردید و تمام ساختمانهایتان اجاره ای است .
  • امیرعباس IR ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
    1 0
    پس چرا این همه تخریب که میشین ساکتین؟؟؟؟؟؟
    • محسن جعفری IR ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
      0 1
      ساکت نیستن میترسن حرف بزنن