جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مدیریت حوزه علمیه استان

حوزه/ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر آذربایجان شرقی به همراه معاون جوانان با مدیر حوزه علمیه استان دیدار و در خصوص توسعه همکاری ها، گفت و گو کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه در تبریز ، صبح امروز جلسه توسعه همکاری‌ها میان حوزه علمیه و هلال‌احمر آذربایجان شرقی، در مدیریت حوزه علمیه استان برگزار شد.

در این جلسه که با حضور حجج اسلام احمد مطهری اصل، مدیر حوزه علمیه استان، عبدالحمید واعظی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر، سید ابوالفضل موسوی مدیر مرکز خدمات حوزه، سید حسن هاشمی، معاونت امور طلاب حوزه علمیه آذربایجان شرقی و آقای محمدبابازاده سرپرست معاونت امور جوانان هلال احمر استان برگزار شد. آیین نامه ستاد حوادث غیر مترقبه حوزه بررسی و تشریح شد.

حجت الاسلام و المسلمین مطهری اصل به تشریح خدمات طلاب و روحانیون در جریان زلزله اخیر در روستاهای  میانه و سراب پرداخت و با اشاره به لزوم هم‌اندیشی به منظور ارتقای سطح فعالیت های کانون های طلاب استان، بر ضرورت تشکیل ستاد مدیریت جمع آوری اقلام غیرنقدی، نقدی و انجام فعالیت های فرهنگی توسط طلاب در زمان بروز بلایای طبیعی تاکید کرد.

حجت الاسلام واعظی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان نیز ضمن اشاره به جایگاه مردمی روحانیت، به فعالیت های کانون های طلاب هلال احمر در زمینه های آموزشی، اردویی و فرهنگی اشاره کرد و خواستار توسعه کانون طلاب در شهرستان ها شد.

محمدبابازاده، سرپرست معاونت امور جوانان هلال احمر استان نیز گزارشی از خدمات تیم سحر (حمایت های روانی و اجتماعی در بلایا) در مناطق زلزله زده ارائه کرد و با توجه به ظرفیت های بالای استان، بر ضرورت گسترش همکاری ها در حوزه های فرهنگی و اجتماعی با هدف خدمات بشردوستانه تاکید کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha