جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران

حجت الاسلام شکریان با تأکید براین که مجلس آتی باید در تراز بیانیه گام دوم انقلاب رهبر معظم انقلاب اسلامی باشد، بیان داشت: امروز انقلاب و نظام اسلامی به مدیرانی انقلابی، مؤمن، متعهد، شجاع و با بصیرت نیازمند است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران، امروز در نشستی با جمعی از فعالان تبلیغی با اشاره به ثبت نام داوطلبان نمایندگی مجلس، بر ضرورت بهره گیری از همه ظرفیت های موجود به منظور تحقق مشارکت حداکثری در کشور تأکید کرد.

وی با بیان این که این انتخابات، نخستین انتخابات پس از صدور بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است که نیازمند مشارکت فعال و گسترده آحاد مردم در آن است، افزود: به طور حتم مشارکت حداکثری مردم در انتخابات اسفند ماه پیام زیادی را برای جهانیان خواهد داشت.

حجت الاسلام شکریان با اشاره به این که دشمنان ملت ایران به حضور مردم در انتخابات اسفند ماه چشم دوخته اند، بیان داشت: آنها می کوشند با فشارهای حداکثری خود در عرصه اقتصادی، زمینه حضور کمرنگ مردم را فراهم کنند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که به طور حتم این توطئه دشمن نیز علیه ملت ایران شکست خواهد خورد، تصریح کرد: ملت با بصیرت و انقلابی کشورمان اسفند ماه امسال با حضور بی نظیر خود در انتخابات مجلس، دشمن را ذلیل خواهند کرد.

حجت الاسلام شکریان با اشاره به این ملت بزرگ ایران به خوبی دریافته اند که دشمن همه توطئه ها و تشدید فشارهای اقتصادی، روانی، سیاسی و اقتصادی را با هدف ایجاد فاصله میان آنها و نظام اسلامی دنبال می کند، خاطرنشان کرد: به همین دلیل با حضور حداکثری خود در انتخابات اسفند ماه این توطئه ها را خنثی خواهند کرد.

وی با بیان این که دشمن می ‌خواهد مردم را رو در روی حاکمیت قرار دهد، تصریح کرد: در مجلس آینده، تمام تلاش‌ ها باید به سمت و سوی حاکمیت یک مجلس انقلابی باشد، چرا که این مجلس، حکم سنگ بنای اول در گام  دوم و چله دوم را  دارد و از حساسیت ویژه‌ ای برخوردار است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با تأکید براین که مجلس آتی باید در تراز بیانیه گام دوم انقلاب رهبر معظم انقلاب اسلامی باشد، بیان داشت: امروز انقلاب و نظام اسلامی به مدیرانی انقلابی، مؤمن، متعهد، شجاع و با بصیرت نیازمند است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که نماینده ملت ایران باید ساده زیست، باتقوا و ضد اشرافی گری باشد، خاطرنشان کرد: نماینده ای که بخواهد در مسیر خواسته های حزبی و گروهی گام بردارد نمی تواند در جهت رفع مشکلات مردم گام بردارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha