جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام جمعه بهشهر

حوزه/ امام جمعه بهشهر با تأکید بر این که امروز کشورمان نیازمند مدیرانی در تراز انقلاب اسلامی است، گفت: تعهد، تخصص، اخلاص، ساده زیستی و شجاعت از جمله شاخصه های یک مدیر در تراز انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت الاسلام سید عربعلی جباری، امام جمعه بهشهر امروز در نشستی با جمعی از مسئولان این شهرستان با تأکید بر این که امروز کشورمان نیازمند مدیرانی در تراز انقلاب اسلامی است، گفت: تعهد، تخصص، اخلاص، ساده زیستی و شجاعت از جمله شاخصه های یک مدیر در تراز انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: اگر مدیری در تراز انقلاب نباشد و جهت تصمیم گیری های او در راستای تأمین منافع مردم و کشور نباشد، نتیجه آن بروز گرفتاری و مشکلات برای مردم و نظام می شود.

حجت الاسلام جباری با تأکید براین که مدیر در تراز انقلاب اسلامی برای مردم احترام قائل است و بیش از آنکه تشنه  قدرت باشد شیفته خدمت است، بیان داشت: در مقابل، مدیری که در تراز انقلاب نباشد و منافع  مردم و نظام در مقابل منفعت های شخصی، حزبی و گروهی برای او دارای اهمیت  کمتر باشد مصداق جریان  نفوذ است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که مردم باید در انتخاب خود به معیارها دقت کنند، خاطرنشان کرد: نباید فریب شعارها و وعده های رنگین برخی افراد را خورد.

امام جمعه بهشهر با تأکید براین که مردم باید افرادی را انتخاب کنند که در تراز انقلاب، حامی مظلومین و استکبار ستیز باشند، بیان داشت: مدیر استکبار ستیز هیچ گاه در برابر خدعه دشمن فریب نخواهد شد و مرعوب خنده های فریبنده دشمن نمی شود.

حجت الاسلام جباری با بیان این که معیارهای یک انتخاب مناسب از سوی امام راحل و مقام معظم رهبری بارها بیان شده است، تصریح کرد: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی فرمودند؛ افرادی را به مجلس بفرستید که مثل شهید مدرس شجاع باشند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که مدیر تشنه قدرت نمی تواند خادم مردم باشد، تصریح کرد: مدیر در تراز انقلاب اسلامی همواره به فکر مردم و مشکلات آنها است و لحظه ای از دغدغه مردم دور نخواهد شد.

وی با بیان این که مسئول باید با مردم صادق و همه فکر و دغدغه اش خدمت صادقانه و بی منت به مردم باشد، ادامه داد: یک مسئول و مدیر در نظام اسلامی اگر خطا و اشتباهی از او سر می زند باید با شهامت از مردم عذرخواهی کند.

حجت الاسلام جباری با اشاره به این که این مردم لایق بهترین ها هستند و مسئولان نیز وظیفه دارند در جهت رفع مشکلات و مطالبات آنها بیشتر تلاش کنند، افزود: نباید بگذاریم فشارها و مشکلات اقتصادی موجب نارضایتی مردم شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha