پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام عبادی

حوزه/ نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف با بیان اینکه جوانان با توجه به فرمایش رهبر معظم انقلاب باید پیشرو در همه ی کارها باشند، بر ضرورت حاکم شدن فضای ابتکار، نوآوری و پرسش‌گری خردمندانه بر دانشگاه ها تاکید کرد.

حجت الاسلام سیدمحمدباقر عبادی، نماینده مردم شهرستان های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در بیرجند، به تاثیرگذاری دانشجویان اشاره کرد و گفت: دانشجویان در جریان مبارزه انقلاب اسلامی و پیروزی نهضت امام خمینی(ره) و استمرار این جنبش ظلم ستیز و حق طلب همواره حضور تعیین کننده داشته‌اند.

وی ادامه داد: خون شهیدان ۱۶ آذر سال ۱۳۳۲، نهالی را در دل این خاک نهاد که همزمان با شروع نهضت امام راحل(ره)، بارور گشت و جریان بیدار دانشجویی را در صف مقدم مبارزات حق طلبانه مردم قرار داد.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی، دانشجو را نماد بیداری، آزادی خواهی و استکبار ستیزی دانست و با بیان اینکه نسل دانشجو، به پشتوانه خون های پاک شهدا، ادامه دهنده راهشان باشند، خاطرنشان کرد: دانشجویان در واقع قشری پیشرو، فرهیخته و با تعهدی انقلابی هستند که همه عرصه های تلاش، فداکاری و خدمتگزاری از جهاد سازندگی گرفته تا صحنه های حماسه و خون در دفاع مقدس را مزین به حضور ارزشمند خود ساخته اند.

وی ادامه داد: بی تردید جایگاه امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی و برخورداری کشور از افتخارات متعدد در عرصه های علمی نیز، مدیون تلاش خستگی ناپذیر دانشگاهیان و دانش پژوهان سرافراز ایران اسلامی است.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف با بیان اینکه جوانان با توجه به فرمایش رهبر معظم انقلاب باید پیشرو در همه ی کارها باشند، بر ضرورت حاکم شدن فضای ابتکار، نوآوری و پرسش‌گری خردمندانه بر دانشگاه ها تاکید کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha