جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دیدار رئیس مرکز خدمات با طلاب یمنی

حوزه/ رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه با جمعی از طلاب کشور یمن در سالن جلسات مرکز خدمات دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه حجت الاسلام و المسلمین ربانی در جمع طلاب یمنی مقیم قم گفت: خدا را شاکریم که خداوند به ملت عزیز و سربلند یمن عنایت کرده و این کشور را نمونه‌ای برای جوامع عربی قرار داده است.
وی بیان کرد: اگر ملت‌های عربی بگویند که راه درست را نمی‌دانستیم و ندیده بودیم خداوند به روح بلند و زنده و سرافراز مردم یمن در مقابل ظلم و استکبار احتجاج خواهد کرد.

رئیس مرکز خدمات حوزه گفت: جنگ 5 ساله شما را به خوبی از امتحانات سخت عبور داده و امیدواریم بعد از این سختی‌ها روز فرج و نصرت الهی برای شما فرا برسد.

وی تصریح کرد: خداوند در قرآن می‌فرماید « إِنَّ مَعَ العُسرِ یُسرًا؛ (آری) مسلّماً با (هر) سختی آسانی است، »، برای انبیای الهی هم به این صورت بوده است و این سنت الهی است که بعد از مشکلات و سختی‌ها نصرت فرا می‌رسد.

حجت الاسلام و المسلمین ربانی گفت: شما طلاب عزیز برخاسته از همان ملت، دارای روحیه حریت و عزت هستید و ان‌شا الله بتوانید خود را برای روزهای پیروزی آماده کنید.

وی مطرح کرد: ایامی که شما در آن هستید مانند 13 سال بعثت رسول خدا در مکه است و شما باید طوری خودتان را تربیت کرده و تزکیه نفس کنید و درس بخوانید که در روز پیروزی، جاذبه‌های دنیا شما را غافل نکند.

رئیس مرکز خدمات حوزه گفت: امروز زمینه‌های وحدت شما را به هم نزدیک کرده است و اگر در این دوران، خودسازی، از خود گذشتی و ایمان نداشته باشید روز پیروزی، سختی بیشتری خواهید داشت.


انقلاب مردم یمن برگرفته از انقلاب مردم ایران است

دکتر عصام العماد از علمای کشور یمن در این نشست گفت: تحول عظیمی که در یمن ایجاد شد به برکت انقلاب اسلامی ایران بوده است و به نوعی انقلاب مردم یمن، انقلاب دوم بعد از انقلاب ایران و ادامه رو جمهوری اسلامی است.
وی بیان کرد: انقلاب مردم یمن برگرفته از سیره امام خمینی(ره) است و شخصیت و افکار امام خمینی(ره) در یمن شناخته شده است.

انتهای پیام/313/30

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha