جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
میبد

مسئول مؤسسه قرآن و عترت حضرت معصومه(س) میبد از تربیت هزار حافظ قرآن کریم، ۱۵۰ حافظ کل و ایجاد ۲۰ مرکز قرآنی در سطح شهرستان میبد خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد، حجت الاسلام حسینی زاده، ظهر امروز همزمان با سالروز وفات حضرت معصومه(س)، در مراسم تجلیل از ۳۰۰ حافظ قرآن کریم مؤسسه قرآن و عترت حضرت معصومه(س) میبد، اظهار کرد: مؤسسه قرآن و عترت حضرت معصومه (س) میبد با بیش از ۲۰ سال سابقه فعالیت درحال حاضر ۲۰ مرکز قرآنی را درشهرستان میبد زیرپوشش خود دارد.

وی افزود: در این ۲۰ سال بیش از هزار حافظ قرآن  درشهرستان میبد تربیت شده اند که از این تعداد بیش از ۱۵۰ نفر حافظ کل قران هستند.

مدیر طرح حفظ قرآن مؤسسه قرآنی حضرت معصومه (س) میبد، روخوانی، روانخوانی، تجوید، حفظ و تفسیر و تواشیح را از برنامه‌های این مؤسسه برشمرد و گفت: درطول سال بیش از سه هزار قرآن آموز را در کلاس‌های قرآن تربیت می‌کنیم.

حجت الاسلام حسینی زاده با بیان اینکه دراین مؤسسه حدود ۲۰۰ مدیر و مربی معلم قرآنی فعالیت دارند، ادامه داد: درطول یک سال بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه فعالیت‌های قرآنی داریم و فعالان در این مؤسسه به طور میانگین در مجموع در ماه ۱۰۰ میلیون تومان دستمزد می‌گیرند.

وی یادآور شد: این مؤسسه از یک کلاس ازسال ۱۳۷۵تا  امروز به بیش از ۲۰۰ کلاس رسیده است و برای  قرآن آموزان در تابستان هم برنامه‌های مختلف قرآنی و تفریحی برگزار می‌کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha