جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
نوشادی

انتخابات هیئت رئیسه شورای هیئات مذهبی استان بوشهر با دستور کار انتخاب رئیس، نائب رئیس و دبیر شورا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، انتخابات هیئت رئیسه شورای هیئات مذهبی استان بوشهر امروز با دستور کار انتخاب رئیس، نائب رئیس و دبیر شورا در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی استان بوشهر برگزار شد.

در این جلسه ابتدا هر یک از داوطلبین واجد شرایط به بیان برنامه ها و طرح های خود در راستای توانمندسازی و بصیرت افزایی هیئات مذهبی سطح استان پرداختند.

در ادامه این مراسم انتخابات هیئت رئیسه برگزار شد و نوشاد نوشادی به عنوان رئیس، مهدی زآبی به عنوان نائب رئیس و محمدرضا مقام نیا به عنوان دبیر شورای هیئات مذهبی استان بوشهر به مدت دو سال انتخاب شدند.

در این مراسم حجت الاسلام عبدالرضا سروستانی در سخنانی ضمن تأکید بر نقش مهم شورای هیئات مذهبی و در ساماندهی و جهت دهی مراسمات مذهبی خواستار توجه بیشتر هیئات مذهبی به اجرای برنامه های انقلابی با محوریت تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی شد.

در بخش دیگری از این مراسم حجت الاسلام سیدعلی پناه محمودی نیا، معاون فرهنگی پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر در سخنانی خواستار اهتمام بیشتر در اجرای برنامه های قرآن محور و روحانی محور در هیئات مذهبی شد.

نوشاد نوشادی، رئیس شورای هیئات مذهبی استان بوشهر در ابتدای این مراسم ضمن تشریح برنامه های خود تلاش در راستای توسعه و تقویت روحیه دینمداری و انقلابی گری در سطح جامعه را به عنوان راهبرد مهم شورای هیئات مذهبی عنوان کرد.

در خاتمه این مراسم نوشادی، رئیس شورای هیئات مذهبی بوشهری با اهداء لوح سپاس از خدمات مدیرکل، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی و اعضای شورای هیئات مذهبی استان تقدیر به عمل آورد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha