سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
شیرجه دو مرد مسلمان به داخل رودخانه سیدنی برای نجات یک پیرمرد

حوزه/ ویدئویی که درشبکه های اجتماعی منتشر شده نشان می دهد که دو مرد مسلمان در اقدام شجاعانه به منظور نجات یک مرد سالخورده، به داخل رودخانه پاراماتا در سیلورواتر در غرب سیدنی شیرجه می زنند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از دیلی میل، دو مرد مسلمان در اقدامی قهرمانانه برای نجات یک مرد سالخورده به داخل رودخانه ای در شهر سیدنی استرالیا شیرجه زدند.

 اقدام این دو مرد مسلمان که سعی داشتند پیرمردی را که خودش را از روی پل سدینی داخل رودخانه پرت کرده بود، نجات دهند، مورد ستایش قرار گرفت، متاسفانه با وجودتلاش فراوان آن ها، مرد سالخورده در صحنه درگذشت.

 این دومرد در ساعت 1:15 روز یکشنبه وقتی دیدند که این فرد خودش را به داخل رودخانه پاراماتا در سیلورواتر در غرب سیدنی پرتاب کرد، در پی نجات وی برآمدند. ویدئوهای گرفته شده از این حادثه توسط تماشاگران نشان می دهد که دو مرد در مقابل جریان آب سعی دارند این مرد سالخورده را نجات داده و به ساحل برسانند.

این ویدئو در شبکه های اجتماعی به سرعت منتشر شده است و بسیاری از کاربران اینترنتی اقدام شجاعانه آن دو را مورد تحسین قرار داده اند.

 یکی از کاربران فیس بوک نوشت: چه مردان افسانه ای که برای کمک به آب پریدند.

 دیگری نوشت: آفرین به مردان شجاعی که در آب پریدند.

گفتنی این نخستین باری نیست که روایت شجاعت مسلمانان زبانزد خاص و عام می شود. در اوایل ماه جاری یک دانش آموز مسلمان به نام دعا احمد درهای مسجد را به روی بیش از 100 دانش آموز گشود و آن ها را از یک حمله تروریستی در دبیرستانی در ویسکانسین نجات داد.

 یک هفته پیش نیز یک زن مسلمان به خاطر رویارویی با مردی که پدر و پسری یهودی را در متروی لندن هدف آزار و اذیت قرار داده بود، مورد تحسین واقع شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha