چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
علی مرادی

حوزه/ امام جمعه شهرستان بیجار گفت: اولین پیام حضور پرشور مردم در انتخابات؛ ولایتمداری و حمایت از انقلاب و نظام می باشد که این مهم به هیچ وجه به مذاق دشمنان خوش نمی آید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام علی مرادی صبح امروز در نشستی با جمعی از عوامل برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان کردستان اظهار داشت: یکی از بزرگترین افتخارات جمهوری اسلامی ایران برگزاری انتخابات آزاد می باشد که این خود نماد بارزی از مردم سالاری است.

امام جمعه شهرستان بیجار گفت: خوشبختانه در طول 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی انتخابات بیشماری داشته ایم که در همه این انتخابات حضور مردم پرشور بوده است که این شور انتخاباتی حامل پیام های بسیاری برای مخالفان بوده است.

این استاد حوزه ادامه داد: اولین پیام حضور پرشور مردم در انتخابات؛ ولایتمداری و حمایت از انقلاب و نظام می باشد که این مهم به هیچ وجه به مذاق دشمنان خوش نمی آید.

حجت الاسلام مرادی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه باید انتخابات امسال هم در بعد قانونی و هم حضور، انتخاباتی ماندگار و دشمن شکن باشد، گفت: انتخابات امسال از چند لحاظ برای نظام مقدس جمهوری اسلامی حائز اهمیت است، نخست اینکه دشمنان برنامه های بسیاری برای کاهش میزان مشارکت مردم در این همه پرسی ترتیب دیده اند که حضور پرشور مردم بی گمان برنامه ها و توطئه های آنان را خنثی می کند.

این استاد حوزه علمیه در ادامه سخنان خود بیان کرد: در نگاه دیگر حضور همه جانبه ملت در انتخابات مجلس یازدهم باعث می شود که دشمنان بفهمند که بعد از گذشت 40 سال هنوز مردم و ملت ایران پشتیبان ولایت فقیه و نظام اسلامی بوده و هستند.

امام جمعه شهرستان بیجار گفت: با این وجود از دستگاه های نظارتی درخواست می کنیم که با هرگونه تخلف انتخاباتی با شدت و قاطعیت برخورد کنند و اجازه ندهند که عده ای جایگاه این همه پرسی را با اعمال غیرقانونی خود زیرسئوال ببرند.

حجت الاسلام مرادی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: نکته دیگری که باید بدان اذعان کرد این است که در بیشتر استانها و شهرستانهای کشور شاهد غالب بودن نگاه قبیله ای و تعصبات قومی در انتخابات هستیم که تداوم این امر باعث می شود که ما همیشه یک مجلس ضعیف، ناکارآمد و منفعل داشته باشیم که این مخالف آرمان های امام راحل و انقلاب می باشد.

امام جمعه شهرستان بیجار در پایان گفت: بنابراین در انتخاب فرد اصلح باید به هیچ وجه نگاه قبیله ای نداشته باشیم و اجازه ندهیم که تفکرات برخی از گروه های سیاسی بر انتخاب اصلح ما تاثیرگذار باشند. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha