پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
سیدجلال حسینی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام باقر(ع) شهرستان کامیاران گفت: امیرالمومنین حضرت علی (ع) می فرمایند که هر گاه بین مسئول و مدیر با مردم فاصله افتاد بدانید که آن گاه اسلام در خطر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام سیدجلال حسینی صبح امروز در نشستی با جمعی از مدیران شهرستان کامیاران که در مدرسه علمیه امام باقر(ع) این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: پست و مسئولیت شاید در نگاه اول برای هر کسی شیرین و خوشایند باشد، ولی در اصل مسئولیت بزرگی است که خداوند بر گردن ما نهاده است و هم در این دنیا و هم در آخرت باید پاسخگو باشیم.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) شهرستان کامیاران ادامه داد: حضرت علی علیه السلام در نامه ای خطاب به مالک اشتر می فرمایند که « ای مالک بدان اگر پست و مقام ماندنی بود هرگز به من و تو نمی رسید» این کلام بسیار پرمعنای مولا بدین معناست که مسئولیت همانند امانتی مهم در دستان ماست، پس بیاییم امانتداران خوبی در این زمینه باشیم.

این استاد حوزه علمیه در ادامه سخنان خود بیان کرد: اولین و مهمترین کار ما خدمت به مردم است؛ شخصی از مرحوم آیت الله بهجت(ره) می پرسد که اولین سئوالی که امام زمان (عج) از ما می پرسند چه چیزی است؟ ایشان در جواب می فرمایند اولین سئوال حضرت ولیعصر (عج) این است که برای هم نوعت چه کاری انجام دادی؟

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: اجازه ندهیم که برخی  اطرافیان مانع ارتباط مستقیم ما با مردم شوند، زیرا هر طوری که نگاه کنیم، ما خدمتگزار مردم هستیم و با ایجاد مانع، کاری نکنیم که صدای مردم شنیده نشود.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) شهرستان کامیاران گفت: حضرت علی (ع) می فرمایند که هر گاه بین مسئول و مدیر با مردم فاصله افتاد بدانید که آنگاه اسلام در خطر است، لذا از همین رو مسئولان باید نگاهی انقلابی و مردمی داشته باشند.

این استاد حوزوی با تاکید بر اینکه مردم ایران به ویژه مردم کردستان مردمانی بی ادعا، کم توقع و متدین هستند، افزود: مردم چیز زیادی از ما نمی خواهد و تنها خواسته آنان است که مسئولان صف خود را از مردم و جامعه جدا نکنند وضعیتی که متاسفانه در برخی از ادارات به خوبی دیده می شود و ارباب رجوع برای 5 دقیقه ملاقات با مدیر، هفته ها باید انتظار بکشد که این به هیچ وجه در شأن نظام اسلامی نبوده و نیست.

حجت الاسلام حسینی در ادامه سخنان خود اظهار داشت: یکی از اهداف مهم امام خمینی (ره) برای انقلاب، حضور و مشارکت مردم در اداره کشور بود، لذا اکنون به عینه کسانی را می بینیم که علنا آرمان های امام راحل و شهدا را پایمال می کنند که این را باید خیانت به اصل نظام و انقلاب اسلامی عنوان کرد.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) شهرستان کامیاران گفت: اگر می خواهیم هم نزد مردم و هم در نزد خداوند متعال روسفید باشیم اجازه ندهیم که بین ما و مردم فاصله ایجاد شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha