پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام والمسلمین بهرامی

امام جمعه نگین شهر گفت: ارکان جمهوری اسلامی از رهبری، مردم و اعتقادات تشکیل شده که حلقه وصال مردم با رهبر معظم انقلاب، اعتقادات است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از گرگان، نشست سیاسی بصیرتی "آشنایی با نظام سیاسی انقلاب اسلامی" با حضور طلاب و اساتید مدرسه علمیه خواهران کوثر علی آباد کتول برگزار شد.

حجت الاسلام حسن بهرامی، در این نشست حلقه وصال مردم با رهبر معظم انقلاب را اعتقادات دانست و بیان کرد: ارکان جمهوری اسلامی از رهبری، مردم و اعتقادات تشکیل شده که حلقه وصال مردم با رهبر معظم انقلاب، اعتقادات است.

وی با معرفی کتاب «براندازی نرم»، پنج مرحله فروپاشی یک انقلاب را نام برد و افزود: جمع آوری ثروت برای اهداف آینده، نفوذ افراد به داخل بدنه نظام، گرفتن پست های مهم و کلیدی مانند مجلس و ریاست جمهوری، تقدس زدایی و حمله به مقدسات یک ملت و به زانو درآوردن رهبر از جمله ارکان فروپاشی یک انقلاب است.

امام جمعه نگین شهر با بیان اینکه انقلاب اسلامی استمرار قیام امام حسین(ع) است ادامه داد: دشمنان انقلاب اسلامی تا حدودی در رسیدن به این ارکان موفق بوده اند و تنها رکنی که از نفوذ به آن ناکام مانده اند، به زانو درآوردن رهبر انقلاب است زیرا مردم و رهبری را با مسائل دنیوی محاسبه کرده اند، در صورتی که مردم بصیر این انقلاب از راه امام حسین(ع) تا ظهور حضرت مهدی(عج) مقاومت می کنند.

حجت الاسلام بهرامی با استناد به روایتی از امام صادق(ع) دیدگاه مردم نسبت به ولی را به سه دسته تقسیم کرد و گفت: دسته اول گروه منافقین که ظواهر آنها در جمع با ما اهل بیت است اما شمشیر آنها بر علیه ماست، دسته دوم افرادی که قلبا امام را دوست داشته اند، اما اهل بروز و عمل نیستند و دسته سوم کسانی اند که هم در خفا و هم در ظاهر با امام هستند که مردان آنها همنشین با حضرت رسول(ص) و زنان آنها همنشین با حضرت زهرا(س) هستند.

وی اضافه کرد: در عصر حاضر نیز مردم نسبت به ولی فقیه همین گونه هستند که اگر طلاب و روحانیون در جامعه ای بدون بصیرت تحت امر ولی نباشند، به تبع تمام جامعه تحت تاثیر قرار می گیرد و به فروپاشی انقلاب اسلامی می انجامد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha