پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آبرون

حوزه/ کتاب " معجزه فارقلیط در واتیکان" زندگی نامه آیت الله محمد صادق فخرالاسلام، در مدرسه علمیه امام خامنه‌ای ارومیه با حضور مؤلف این اثر به طلاب معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، کتاب «معجزه فارقلیط در واتیکان» زندگی‌نامه آیت الله محمد صادق فخرالاسلام، با حضور مؤلف این اثر، استاد محمدرضا آبرون، امروز در مدرسه علمیه امام خامنه ای به طلاب معرفی شد.

استاد آبرون، در این جلسه به تشریح جریان شیعه شدن مرحوم آیت الله شیخ محمدصادق فخر الاسلام پرداخت و گفت: تألیفات فخر الاسلام به بیش از هفتاد جلد کتاب می‌رسد که متأسفانه توسط خادم خود فروخته وی به آتش کشیده شد و هم اینک از کتاب‌های این عالم جلیل‌القدر تنها ۱۱ عنوان در دسترس می‌باشد.

وی ادامه داد: آیت الله فخرالاسلام شب‌ها به تهجد مشغول بوده و در مجالس مناظره بسیار پربار ظاهر می‌شد و بعد از بازگشت از یک مناظره احساس سوزش در درون نموده و همان شب پس از تهجد شبانه در حال سجده از دنیای فانی به جوار رحمت حق رحلت می‌کند، لذا احتمال شهادت ایشان وجود دارد.

کتاب " معجزه فارقلیط در واتیکان " زندگی نامه آیت الله شیخ محمد صادق فخر الاسلام اروموی که از دین مسیحیت به شیعه گرویده است را حکایت می‌کند و توسط استاد محمدرضا آبرون به رشته تحریر در آمده است.

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha