جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ نشست اعضای قرارگاه سایبری حوزه علمیه سمنان با معاون تبلیغ حوزه‌های علمیه کشور

حوزه/ حجت الاسلام فامیلی گفت: با توجه به ضرورت های لازم و فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص دغدغه مسئله فرهنگی و فضای مجازی و تکلیف نسبت به روحانیت، قرارگاه سایبری استان سمنان راه اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت الاسلام ابراهیم فامیلی، در نشستی با قرارگاه سایبری حوزه علمیه استان سمنان، به میزبانی دفتر مدیرکل صدا و سیمای مرکز سمنان، با بیان اینکه اهمیت جایگاه فضای مجازی بر کسی پوشیده نیست، اظهار داشت: با عنایت به ضرورت های لازم و فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص دغدغه مسئله فرهنگی و فضای مجازی و تکلیف نسبت به روحانیت، قرارگاه سایبری استان سمنان راه اندازی شد.

معاون تبلیغ حوزه علمیه استان سمنان تصریح کرد: با توجه به جایگاه حوزه علمیه در جامعه و نیز اهمیت فضای مجازی، در زمینه فضای مجازی و فرصت‌ها و تهدیدات این فضا ورود کردیم و این قرارگاه سایبری، به همت معاونت تبلیغ این استان تشکیل‌شده است.

وی با تأکید بر تخصصی عمل کردن در فضای سایبری افزود: تشکیل کمیته رصد، کمیته محتوایی، کمیته فنی و کمیته‌های دیگر و با بصیرت و آگاهی وارد شدن در حوزه سایبری لازمه مواجه با فضای مجازی است که اداره کل رسانه در معاونت تبلیغ حوزه های علمیه کشور از روند رشد و پیشرفت این قرارگاه ابراز خرسندی کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha