جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سروستانی

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در سفر به شهرستان گناوه و دیدار و گفتگو با فرماندار این شهرستان، خواستار احداث مدرسه علوم و معارف اسلامی صدرا در این شهرستان شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی، امروز در جریان سفر به شهرستان گناوه با غلامرضا مهرجو، فرماندار این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در این نشست به تشریح شرایط فرهنگی شهرستان گناوه و سیاست ها و برنامه های سازمان در راستای توسعه و تقویت فرهنگ دینی در این شهرستان پرداخت.

وی ضمن اعلام آمادگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان در زمینه راه اندازی مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا در سراسر استان، اظهار داشت: در صورت اختصاص و تامین اعتبار، دبیرستان صدرای گناوه راه اندازی خواهد شد.

حجت‌الاسلام سروستانی، گسترش و توسعه فعالیت های قرآنی را به‌عنوان محور اساسی و مهم برنامه های تبلیغات اسلامی استان مطرح کرد و در همین راستا خواستار اختصاص اعتبار ساخت مجتمع فرهنگی قرآنی شهرستان شد.

فرماندار گناوه نیز با اشاره به ظرفیت مناسب این شهرستان در زمینه فعالیت های فرهنگی مذهبی بر نقش مهم مدارس صدرا و همچنین موسسات فرهنگی قرآنی در ارتقاء شاخص های فرهنگ دینی جامعه در زمینه برنامه ریزی برای اختصاص اعتبار ساخت و راه اندازی این مراکز فرهنگی در سطح شهرستان اعلام آمادگی کرد.

مهرجو در ادامه سخنان خود اظهار امیدواری کرد که زمینه اختصاص اعتبار مناسب جهت پروژه های فرهنگی فراهم شود و در زمان مناسب به بهره برداری برسند.

گفتنی است، در این نشست که در فرمانداری گناوه برگزار شد، حجت‌الاسلام آیت اندرزیان، رئیس اداره تبلیغات اسلامی گناوه و سروش گرمسیری‌نژاد، معاون عمرانی فرمانداری گناوه به ارائه دیدگاه های خود در خصوص توسعه فعالیت های فرهنگ شهرستان پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha