چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام طالبی

حوزه/ حجت الاسلام طالبی گفت: جوانان، امروز در میدان مین فرهنگی قرار دارند و بهترین جایی که می‌توان آن‌ها را از شر دشمن نجات داد مسجد و حلقه‌های صالحین است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از آذربایجان‌غربی حجت الاسلام وحید طالبی ظهر امروز در جمع مربیان صالحین و بسیجیان پلدشت که در حسینیه ثارالله این شهرستان برگزار شد، با اشاره به امنیت کشور اظهار داشت: امنیت و اقتداری که در جامعه وجود دارد در سایه خون شهداء و تفکر بسیجی در عرصه‌های مختلف است.

وی با اشاره به اینکه تعلیم و تربیت انسان را به مقام‌های والا می رساند بیان داشت: تعلیم و تربیت همانند دوبال انسان برای رسیدن به اوج بندگی است.

امام جمعه پلدشت اضافه کرد: یک ساعت تفکر و اقدام مناسب برتر از ۷۰ سال عبادت است.

وی افزود: جوانان، امروز در میدان مین فرهنگی قرار دارند و بهترین جایی که می‌توان آن‌ها را از شر دشمن نجات داد مسجد و حلقه‌های صالحین است.

حجت الاسلام طالبی با اشاره به برنامه ریزی‌های دشمن در فتنه اخیر، تصریح کرد: فتنه اخیر با رهنمودهای مقام معظم رهبری و بصیرت مردم دفع شد.

وی با تاکید بر حضور آگاهانه در سنگرهای فضای مجازی ادامه داد: امروزه یکی از مهمترین مولفه‌ها، توجه به گفتمان امام خمینی(ره) و تبیین و تشریح آن در جامعه است.

امام جمعه پلدشت در پایان گفت: اظهار کرد: امروزه مهمترین هراس دشمن و استکبار از تفکر بسیجی و صدور آن  به دیگر کشورها است.

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha