جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
بلادی

طی مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در استان بوشهر از اعضای کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری(ره) تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری ظهر امروز در مراسم تجلیل از اعضای دبیرخانه علامه بلادی بوشهری(ره) با تقدیر از تلاش های این اعضا در برگزاری پنجمین سال این کنگره اظهار داشت: کنگره علامه بلادی(ره) یکی از مهمترین کنگره های علمی در سطح کشور است و تلاش های خوبی در راستای افزایش کیفیت این کنگره شده است.

امام جمعه بوشهر از شروع بکار کنگره ششم علامه بلادی بوشهری(ره) خبر داد و گفت: دبیرخانه های این کنگره از امروز فعالیت خود را در راستای دریافت آثار طلاب، روحانیون و دانشجویان آغاز کنند.

وی خواستار جمع آوری مقالات برتر این کنگره های علامه بلادی در ادوار گذشته شد و گفت: این مقالات در قالب کتاب تدوین و چاپ شود، همچنین گزارشی از فعالیت ها و اقدامات کنگره در سال های گذشته نیز طراحی و چاپ شود.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری خواستار برگزار جلسات آسیب شناسی این کنگره شد و گفت: نقاط ضعف و قوت ها در این جلسه ارزیابی شود تا در سال های آتی منجر به افزایش کیفیت در برگزاری این کنگره شود.

حجت الاسلام یوسف جمالی نیز در این جلسه از همکاری همه اعضا در برگزاری این کنگره تقدیر و تشکر کرد و گفت: در بحث علمی این کنگره شاهد ارتقای علمی و وزنی آثار ارسال شده بودیم و چهار دبیرخانه این کنگره از امروز کار خود را برای دریافت آثار شرکت کنندگان سال آینده شروع کردند.

دبیر کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری(ره) گفت:خوشبختانه در استان بوشهر در کنار ولایتمداری، امروز این نگاه علمی و بنیادین به موضوع پژوهش رواج پیدا کرده است.

گفتنی است در این مراسم از اعضای کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری(ره) تجلیل شد.  همچنین در این جلسه از طرح ششمین کنگره علامه بلادی بوشهری رونمایی به عمل آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha