سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
شهید آیت الله دستغیب

حوزه/ برنامه اصلی بزرگداشت شهید آیت الله دستغیب، چهارشنبه ۲۰ آذر، بعد از نماز مغرب و عشا با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین حیدری کاشانی و مجری گری نجم الدین شریعتی، در مسجد جامع عتیق شیراز برگزار می شود.

محمد رضا نمای در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در شیراز، با اشاره به برگزاری بزرگداشت شهید آیت الله دستغیب اظهار داشت: در سال های گذشته این مراسم فقط در یک شب برگزار می شد، اما با حضور حجت الاسلام والمسلمین دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس، برنامه ها به مدت یک هفته اجرا می شود.

وی با بیان اینکه بزرگداشت شهید آیت الله دستغیب از ۱۵ آذر آغاز و تا ۲۲ آذر ماه ادامه خواهد داشت، اضافه کرد: هدف از برگزاری این برنامه ها آشنایی اقشار مختلف مردم با شخصیت اخلاقی، اجتماعی و سیاسی شهید دستغیب است.

عضو دبیرخانه ستاد بزرگداشت شهید آیت الله دستغیب همچنین از برپایی نمایشگاه و فروشگاه آثار این شهید بزرگوار در ۱۵ آذر ماه با همکاری آستان مقدس احمد بن موسی شاهچراغ (ع) یاد کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برنامه اصلی بزرگداشت شهید آیت الله دستغیب، روز چهارشنبه ۲۰ آذر ماه بعد از نماز مغرب و عشا با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین حیدری کاشانی، مجری گری نجم الدین شریعتی و مداحی حاج مجتبی رمضانی، با حضور نماینده ولی فقیه در استان فارس، در مسجد جامع عتیق شیراز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha